4052
Sök

Någon som kan photoshop??

253 Inlägg
25 september 2005
Trådstartare
Min polare funderar på att köpa volvos polaris fälgar och lackera dom svarta eller vita.Någon som kan göra detta åt mej så vi får se hur det blir.hittade tyvärr inga bra bilder på fälgarna men ni vet säkert hur de ser ut. Här är iaf en länk till bilen.
                 Tack på förhand

//Martin

http://www.garaget.org/?car=6443&image=96112
Senast redigerat av lowriider17 (25 september 2005)

Dalsland......Varför trängas?

452 Inlägg
26 september 2005
"Bilden kan inte hittas

Bilderna på garaget har nya ID-nummer. Den nya länken kan tyvärr inte hittas, vilket antagligen betyder att bilden är raderad eller tagen offline av användaren eller en administratör"

Administratör
11 968 Inlägg
26 september 2005
Flyttar till Off topic. Borde låsa också egentligen pga usel rubrik...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

711 Inlägg
26 september 2005
Vad sägs om att öppna ett forum bara för photoshop?

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

Administratör
11 968 Inlägg
26 september 2005
bmw750 skrev:
usel rubrik?? den är ju klockren, folk fattar la vad tråden handlar om elle??

Då är ett bra svar på tråden "ja" eller "nej" då ... Det bör stå nått i stil med "Kan nån fixa fälgarna åt mig i Photoshop?" ...

238 Inlägg
26 september 2005
Klart att det skall stå i rubriken vad tråden handlar om.... Dessutom ligger samma ämne med samma skribent på två ställen, kan bli lite snurrigt om man inte samlar ihop sig..

A B E C E D E

Administratör
11 968 Inlägg
26 september 2005
bmw750 skrev:
men du är ju riktigt petig?? va har det med saken att göra om det sår så? folk har la vett att fatta trots allt??

Folk fattar att man behöver hjälp när man skriver "HJÄÄÄÄÄLP!!!!" i rubriken också, men det är fortfarande en dålig rubrik.

Administratör
11 968 Inlägg
26 september 2005
bmw750 skrev:
ha ha ha ha... mm... va sägs om att kanske lätta lite på trycket innanför västen o låta folk göra lite som dom vill??

Nej.

Driver
2 111 Inlägg
26 september 2005
kass rubrik. öppnade tråden helt i onödan,slösade bort viktiga sekunder då jag kunde öppnat en annan tråd o kanske haft något vettig att säga winksmile.nejmen seriöst,tänk igenm vad det är ni vill få fram genom er rubrik. lägg ut rubriken på någon chatt t ex o du hade fått först 10 000 "ja".sen följdfrågan typ 50 st "ja"...förstår du hur jag menar...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

711 Inlägg
26 september 2005
Sluta och tjaffsa om en så liten sak! smile

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

Administratör
11 968 Inlägg
26 september 2005
bmw750 skrev:
jaså?? folk fatta ju?? samt till chrizz, du bör lätta lite på trycket, för att du styr lite för hårt med järnhanden..

Det är din åsikt. Min åsikt är att du gnäller lite väl mycket. Du har varit medlem i knappt en månad och verkar veta precis hur allt ska vara. Synd att du inte var här när jag var mycket snällare... kan vi kalla det kaos? Nej, inte riktigt. Men nån måste hålla i tyglarna iaf och det råkar vara jag som har huvudansvaret. Du behöver inte gilla mig men ang. rubriker så ska de vara informativa och beskriva innehållet i tråden väl, vilket rubriken i denna tråd inte gör.

Vill du diskutera det här vidare så skapa en ny tråd. Detta inlägg sätter punkt då tråden dessvärre spårat ur helt från ämnet.

Sök