Någon mer än jag som tappar humöret ordentligt när man sitter å spelar?

EdoMedo Säljare
19 januari 2007 · 50 Inlägg

Har väll förbrukat 1st nintendo dosa, 1 st segadosa, 2 tangentbord, 2-3 möss kanske.
Det är vad man kommer på såhär direkt. Men det var när man var "liten".
Jag bara råkade=)

Senast redigerat av EdoMedo (19 januari 2007)

Shorty666
19 januari 2007 · 362 Inlägg

Ja har en dum ovana att Dunka mina PS2 dosor i mitt cementgolv vilket resulterar i att de blir apskrot av dom, åsså -300 kr på kontot eller så tongue
spelar ingen roll att ja e "vuxen" ja kommer nog alltid att fara ner på byn en gång i månaden å köpa nytt... big_smile

Ford Mustang "Sportsroof" (1970)
NFSDrifter Lamelldiffad
19 januari 2007 · 121 Inlägg

Om man säger så här så kommer inte jag överens med snutarna i need for speed . Och det resulterar i väldigt många trasiga dosor. Det hjälper ju inte att räkna till tio precis smile

_____________________________
___Ninteen____________________
_________Inch_________________
_____________Mafia____________
Volvo 960 Turbo Intercooler "Redneck Stance" (1991)
Volvo 850 GLT "Livin Loud" (1997)
grillsson
20 januari 2007 · 40 Inlägg

Själv har jag avverkar 1 skrivbord, 3 tagentbord och 1 mus smile
Blir väldigt lätt förbannad på spel

Volvo 945 "Classic" (1998)
Peugeot 206 (2006)
Fredrik.Gustavsson
20 januari 2007 · 2 123 Inlägg

Köp aldrig trådlöst killar, ni kommer bli fattiga isåfall.

Shade
20 januari 2007 · 5 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:
Köp aldrig trådlöst killar, ni kommer bli fattiga isåfall.

haha så sant.. brukar klara mig ifrån att ha sönder datorsakerna (förmodligen pga MKT bra kvalité! ). Undviker däremot starkt att ha diverse lösa föremål runtomkring mig när ja lirar. Lätt hänt att det flyger saker lite här och där tillsammans med ett par hemska svordomar och fula miner

Senast redigerat av Shade (20 januari 2007)

Mekanikern till gamla kvinnan: Nu är det 4e gången du är här med samma bil och samma problem, hur kör du bilen egentligen?
Gamla kvinnan: Inte är det mitt fel, det är bilen som är dålig. Jag växlar som vanligt, 1an - 2an - 3an - 4an - 5an, men sen när ja lägger i Racerväxeln så går den bara sönder!!
lixer
20 januari 2007 · 464 Inlägg

Ormfn skrev:
Jag kan bli rätt het när jag spelar oxå så du är inte ensammen! smile Var tvungen rada upp lite möss som jag lyckats avverka under kort tid.. Även ett gäng tngtbord osv har ju rykt.

Här är en bild på lite möss då som inte längre fungerar pga tempramentet när man lirar :s

http://www.swegame.net/mkportal/modules … l_a_22.jpg

Som det sägs: Det kostar att ligga på topp haha tongue

tror du leder förbrukningen av tgb å möss å dylikt, har lyckats med cd 10tgb genom åren men du verkar vara uppe i 10+ möss + tgb så njut av första platsen.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang