Någon mer än jag som tappar humöret ordentligt när man sitter å spelar?

lixer
18 januari 2007 · 464 Inlägg

Hej! Måste fråga om det är många som tappar humöret då man spelar? Själv gör jag det, blir så pass irriterad att jag måste skynda mig å stänga ner (det s*tans) spelet innan något går sönder TANGENTBORD kanske, har hunnit averka ca 10st dom senaste 3 åren. Alla har jag slagit sönder i ren ilska mot något (s*tans) spel.

Sandman
18 januari 2007 · 873 Inlägg

Nä...

Jag är lite tvärt om.
Jag sitter och stirrar som en zombie och fortsätter spela/surfa oavsett vad som händer.

Fick reda i efterhand höra att ett par personer som gick förbi mig trodde att jag sov när jag satt vid datorn eftersom jag bara rörde på handlederna knappt märkbart från ett avstånd tongue

Don't get mad, get even.
beemern .......
18 januari 2007 · 2 655 Inlägg

lixer skrev:
Hej! Måste fråga om det är många som tappar humöret då man spelar? Själv gör jag det, blir så pass irriterad att jag måste skynda mig å stänga ner (det s*tans) spelet innan något går sönder TANGENTBORD kanske, har hunnit averka ca 10st dom senaste 3 åren. Alla har jag slagit sönder i ren ilska mot något (s*tans) spel.

en till här tongue. fast ja brukar slå i väggen iställe, är inne på mitt 3dje bord nu och har slagit i de flera gånger men de har aldrig gått sönder. när ja köpte de stog de på kartongen att de va vattentät men verkar oxo vara sprängsäkert XD...

FreddeK
18 januari 2007 ·

hehe därför jag inte spelar...annars hade jag nog inte haft ett helt hem idag=))

Team_Ford PersonbilsTekniker
18 januari 2007 · 155 Inlägg

i mitt hus är tangentbord en förbrukningsvara=)...
även ett par skrivbord har ströket med under åren. och som tur är har man ju inte tid att spela längre.. tror inte du är alls ensam om detta problem=)

lixer
18 januari 2007 · 464 Inlägg

beemern skrev:

lixer skrev:
Hej! Måste fråga om det är många som tappar humöret då man spelar? Själv gör jag det, blir så pass irriterad att jag måste skynda mig å stänga ner (det s*tans) spelet innan något går sönder TANGENTBORD kanske, har hunnit averka ca 10st dom senaste 3 åren. Alla har jag slagit sönder i ren ilska mot något (s*tans) spel.

en till här tongue. fast ja brukar slå i väggen iställe, är inne på mitt 3dje bord nu och har slagit i de flera gånger men de har aldrig gått sönder. när ja köpte de stog de på kartongen att de va vattentät men verkar oxo vara sprängsäkert XD...

vistt är dom hållbara men dom ger vika tillslut, var på väg å bli ett elfte för bara några minuter sedan, satt å lira toca 3 å varje gång man ligger i toppen så skall det strula till sig, oftast en dator spelare som kommer å styr en i baken så man åker av banan, å då kommer naturligtvis hela fältet direkt efter, fortfarande grymt irriterad, sen tål jag inte tanken med att man har poleposition och varven tar runt ca 45sec, man skall köra 3st , det hinner gå en hel jävla halvtimme å man har fortfarande inte klarat av banan med en pallplacering som man naturligt vis behöver för att låsa upp något annat i spelet

THEBADGUY Gorgilus addictus
18 januari 2007 · 4 737 Inlägg

lixer skrev:

beemern skrev:

lixer skrev:
Hej! Måste fråga om det är många som tappar humöret då man spelar? Själv gör jag det, blir så pass irriterad att jag måste skynda mig å stänga ner (det s*tans) spelet innan något går sönder TANGENTBORD kanske, har hunnit averka ca 10st dom senaste 3 åren. Alla har jag slagit sönder i ren ilska mot något (s*tans) spel.

en till här tongue. fast ja brukar slå i väggen iställe, är inne på mitt 3dje bord nu och har slagit i de flera gånger men de har aldrig gått sönder. när ja köpte de stog de på kartongen att de va vattentät men verkar oxo vara sprängsäkert XD...

vistt är dom hållbara men dom ger vika tillslut, var på väg å bli ett elfte för bara några minuter sedan, satt å lira toca 3 å varje gång man ligger i toppen så skall det strula till sig, oftast en dator spelare som kommer å styr en i baken så man åker av banan, å då kommer naturligtvis hela fältet direkt efter, fortfarande grymt irriterad, sen tål jag inte tanken med att man har poleposition och varven tar runt ca 45sec, man skall köra 3st , det hinner gå en hel jävla halvtimme å man har fortfarande inte klarat av banan med en pallplacering som man naturligt vis behöver för att låsa upp något annat i spelet

Ja de är jobbigt. Satt sj och spelade lite Formel 1 för 2-3 veckor sen ungefär. Hade 5 eller 6 varv kvar. Nog j*vlar skulle de börja regna dom sista varven! Körde med torrdäck, och tänkte: Detta ska jag väl klara. Jo då, de gick bra, till sista kurvan på sista varvet! Nog f*n snurrade bilen och så blev jag omkörd av 4 pers xP. Då var jag nära att slänga handkontrollen i golvet. Men lyckades hejda mig som tur är.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Braather (none)
18 januari 2007 · 1 725 Inlägg

öööööö Okey..Är detta normalt... ? hehe .. Inget illa menat men det blir så jävla dyrt bara big_smile

--Lev i går som det vore i morgon--
Machin Fartmissbrukare
19 januari 2007 · 1 302 Inlägg

här är en till.. har dock aldri lyckats slå sönder nått tgtbord.. men däremot en dator hmm

dock var detta ett tag sen nu.. har lärt mig att behärska mig .. lite iaf...
däremot svär å lever man juh om rätt så mycke när man spelar, vilket inte alltid uppskattas av omgivningen

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
schteff Kapten Schteff
19 januari 2007 · 29 Inlägg

Hahahaha

Jag var lite ilsken förut när jag var ung och så får någon ett jäkla lottoskott i ngt spel och då kan man få damp, iaf efter upprepade tillfällen... ....tjao slog iaf så de där pinnarna under tangentbordet iaf.....men sen växte man liksom upp och lärde sig att kontrollera sig själv och nu är det rätt lugnt och skriker ibland på sin höjd....och nu har jag nyligen köpt logitech dinovo edge som var svindyrt så jag putsar snarare på det när jag dör smile.....fick med en putsduk iaf.

Tror det är viktigt att mogna på den delen.... smile

mvh

Machin Fartmissbrukare
19 januari 2007 · 1 302 Inlägg

schteff skrev:
Hahahaha

Jag var lite ilsken förut när jag var ung och så får någon ett jäkla lottoskott i ngt spel och då kan man få damp, iaf efter upprepade tillfällen... ....tjao slog iaf så de där pinnarna under tangentbordet iaf.....men sen växte man liksom upp och lärde sig att kontrollera sig själv och nu är det rätt lugnt och skriker ibland på sin höjd....och nu har jag nyligen köpt logitech dinovo edge som var svindyrt så jag putsar snarare på det när jag dör smile.....fick med en putsduk iaf.

Tror det är viktigt att mogna på den delen.... smile

mvh

"Är du mogen nog att prata pension?"  wink

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
lixer
19 januari 2007 · 464 Inlägg

Har väl lärt mig att ta det lite mera lungt nu jag med, nog öfr att det var riktigt nära att det vart ett tbg till. Man har väl börjat inse att saker å ting kostar. Slår jag sönder det tgb jag har nmu så är jag utan å det är inte värt det, men håller man å tappa humöret så gör man.

schteff Kapten Schteff
19 januari 2007 · 29 Inlägg

Machin skrev:
"Är du mogen nog att prata pension?"  wink

hahaha smile

Usch jag vill inte tänka på sånt än smile

MilleN
19 januari 2007 · 9 108 Inlägg

Drog näven i skärmen så hårt jag kunde ganska ofta, har som tur är inte förstört några tangentbord eller möss big_smile

Körde extremt mycket Quake 3 instagib 1v1 med railgun förr och det är OERHÖRT frustrerande att missa flera skott i rad med några mm..

Grannarna hörde nog diverse vansinnesutbrott med osnälla ord också haha.

Senast redigerat av MilleN (19 januari 2007)

S-Larsson
19 januari 2007 · 514 Inlägg

Jag kan bli rätt het när jag spelar oxå så du är inte ensammen! smile Var tvungen rada upp lite möss som jag lyckats avverka under kort tid.. Även ett gäng tngtbord osv har ju rykt.

Här är en bild på lite möss då som inte längre fungerar pga tempramentet när man lirar :s

http://www.swegame.net/mkportal/modules/coppermine/albums/Sonny/normal_a_22.jpg

Som det sägs: Det kostar att ligga på topp haha tongue

old volkswagens never die they just get lower
Volkswagen Passat 3BG Highline Variant "Das Stance Wagon" (2002)
John87 Stolt Volvoägare
19 januari 2007 · 4 913 Inlägg

Haha! big_smile

Nää, lite svordommar blir det väl, men inget kastande här inte.

Har en kompis som förbrukar möss som jag förbrukar strumpor ungefär..
Han har en "spelmus" liggandes bredvid den han använder, som han kastar i väggen när det går illa tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
19 januari 2007 · 5 753 Inlägg

jag brukar inte spela på datorn men därimot så spelar jag rätt ofta på mitt ps2 å då kan man bli ganska irriterad å slänga hand kontrollen i golvet, svära, slå/kasta saker osv när de inte går som man vill på spelet tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
dusty Living in the fastlane
19 januari 2007 · 2 616 Inlägg

jag blir riktigt arg inom men det stannar där smile

xorox_88 Smack that ass!!
19 januari 2007 · 2 953 Inlägg

Ormfn skrev:
Jag kan bli rätt het när jag spelar oxå så du är inte ensammen! smile Var tvungen rada upp lite möss som jag lyckats avverka under kort tid.. Även ett gäng tngtbord osv har ju rykt.

Här är en bild på lite möss då som inte längre fungerar pga tempramentet när man lirar :s

http://www.swegame.net/mkportal/modules … l_a_22.jpg

Som det sägs: Det kostar att ligga på topp haha tongue

hehehe en sån mx510 har vi också som vi köppte till farsans bärbara dator bara för de va en usb mus så man slapp använda plattan men där vi köpte den sa aldrig va den kostade å de fick vi se i kassan vad den kostade så vi hade kunnat köppt en väska + mus till datorn för samma pris

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Danijel
19 januari 2007 · 237 Inlägg

Team_Ford skrev:
i mitt hus är tangentbord en förbrukningsvara=)...
även ett par skrivbord har ströket med under åren. och som tur är har man ju inte tid att spela längre.. tror inte du är alls ensam om detta problem=)

Eftersom man blir som man umgås, så är ju inte filip särskilt ensam om den här saken. fast han är lite mer våldsam än jag

[img]http://www.danasoft.com/sig/Danijel51558.jpg[/img]
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang