Någon som har någon erfarenhet av företaget Dubmodder i Sverige?

Noxx
7 augusti 2011 · 67 Inlägg

Senast redigerat av Noxx (17 mars 2022)

evilaudio
8 augusti 2011 · 16 195 Inlägg

har köpt 2 uppsättningar direkt av honom då han bor i sthlm.

har dock aldrig haft nå problem..  dock e coiloverbenen bak direkt hårda men de va dom redan när ja montera dom..


(sen e de väldigt billiga coilovers så man ska nog inte förvänta sig för mycke)

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
SportPilot Ubåtsingenjör
8 augusti 2011 · 7 232 Inlägg

även jag köpt av han ... inga problem med mina som tur är verkar det som

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Noxx
8 augusti 2011 · 67 Inlägg

Tur att det finns några som har fått bra grejer ifrån TA-Technix, tror inte deras grejer ska vara så dåliga som mina är, måste vara nå tillverkningsfel. Har mailat TA-technix själva och väntar på svar från dom då jag inte litar på Dubmodder.

Dubmodder verkar inte vara någon seriös människa att ha att göra med vid strul.
Ignorerar frågor och påstår att jag själv har kört sönder dom.

Billigt och billigt, fick betala 4200kr till min bilmodell. Är väl ungefär vad andra företag säljer sina tyska coilovers för.

evilaudio
8 augusti 2011 · 16 195 Inlägg

Noxx skrev:
Tur att det finns några som har fått bra grejer ifrån TA-Technix, tror inte deras grejer ska vara så dåliga som mina är, måste vara nå tillverkningsfel. Har mailat TA-technix själva och väntar på svar från dom då jag inte litar på Dubmodder.

Dubmodder verkar inte vara någon seriös människa att ha att göra med vid strul.
Ignorerar frågor och påstår att jag själv har kört sönder dom.

Billigt och billigt, fick betala 4200kr till min bilmodell. Är väl ungefär vad andra företag säljer sina tyska coilovers för.

fast 4200 e ju inte så jätte mycke pengar heller när de gäller coilovers..  K-sports billigaste serie kostar runt 7000 har ja för mig å dom e e vettiga de vet ja.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Gullideckel
17 augusti 2011 · 70 Inlägg

Hej Noxx ,

Först och främst vill jag be om ursäkt för att detta ärende har dragit ut på tiden. Dubmodder är ett seriöst företag men även ett seriöst företag behöver ta semester.

Idag den 2011-08-17 kommer två stycken nya bakre stötdämpare att skickas ut till dig i detta reklamtionsärende.

De som har varit problemet i detta ärende är att Thommy inte velat skicka tillbaks de trasiga stötdämparna eller inte velat ligga ute med pengarna för returfrakten.

Men eftersom jag enbart vill ha nöjda kunder även fortsättningsvis(har över 500 stk nöjda kunder i Sverige,Norge,Danmark och Finland) så kommer jag lösa detta ärende ändå.

Har någon frågor om Coilovers till bilar är de bara att höra av sig!

Vill även påpeka att kvaliteten på TA Technix produkter är otroligt hög men såklart finns de olyckliga undantag som i detta fall.

Senast redigerat av Gullideckel (24 januari 2013)

Volkswagen Polo 9N "Niklas" (2004)
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
17 augusti 2011 · 5 042 Inlägg

Gullideckel skrev:
Hej Thommy Schavon,

Först och främst vill jag be om ursäkt för att detta ärende har dragit ut på tiden. Dubmodder är ett seriöst företag men även ett seriöst företag behöver ta semester.

Idag den 2011-08-17 kommer två stycken nya bakre stötdämpare att skickas ut till dig i detta reklamtionsärende.

De som har varit problemet i detta ärende är att Thommy inte velat skicka tillbaks de trasiga stötdämparna eller inte velat ligga ute med pengarna för returfrakten.

Men eftersom jag enbart vill ha nöjda kunder även fortsättningsvis(har över 500 stk nöjda kunder i Sverige,Norge,Danmark och Finland) så kommer jag lösa detta ärende ändå.

Har någon frågor om Coilovers till bilar är de bara att höra av sig!

Vill även påpeka att kvaliteten på TA Technix produkter är otroligt hög men såklart finns de olyckliga undantag som i detta fall.

Mvh Martin / Dubmodder

Mycket väl bemött enligt mig i alla fall ! smile
Ordnar ni colisar till de flesta bilmärken ??

C H E V R O L E T <3
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
17 augusti 2011 · 5 042 Inlägg

Noxx skrev:
Tur att det finns några som har fått bra grejer ifrån TA-Technix, tror inte deras grejer ska vara så dåliga som mina är, måste vara nå tillverkningsfel. Har mailat TA-technix själva och väntar på svar från dom då jag inte litar på Dubmodder.

Dubmodder verkar inte vara någon seriös människa att ha att göra med vid strul.
Ignorerar frågor och påstår att jag själv har kört sönder dom.

Billigt och billigt, fick betala 4200kr till min bilmodell. Är väl ungefär vad andra företag säljer sina tyska coilovers för.

lyssna på evilaudio.
4200kr är billigt för coilovers.

Ska du ha ordentliga sådana så räcker knappt 10 tusen.

C H E V R O L E T <3
Noxx
17 augusti 2011 · 67 Inlägg

Kanon, det tackar jag för.

Men du kan ju inte påstå att problemet var att jag inte har velat skicka tillbaka mina trasiga stötdämpare. Vad ska jag med trasiga stötdämpare till??

Aja, skönt att saker och ting kan lösas.

Gullideckel
17 augusti 2011 · 70 Inlägg

Största problemet var att jag var på semester och inte kunde jobba som vanligt.

Vi löser detta.

Senast redigerat av Gullideckel (24 januari 2013)

Volkswagen Polo 9N "Niklas" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang