Eftersnack: DMB Show Meet 2011, 14/8

Xal3 Bilplåtslagare
14 augusti 2011 · 160 Inlägg

Tackar för en underbar dag på fältet med mycket deltagare som trotsade vädret! det är ju trots allt besökarna som gör träffen och inte vi som arrangörer smile

hoppas alla var nöjda med dagen? vad var inte bra isåfall? skriv gärna vad ni tyckte så man har chans att förbättra till nästa gång. Detta var ju trots allt första gången vi hade en "ren" utställning utan körningar.

stort tack till gänget med db-mätningen, Carsound och korvgubben. Utan er hade inte tiden gått så fort smile

väl mött!

Hellre frisk och rik än sjuk och fattig!
träffansvarig och styrelse medlem på
www.draminbil.nu
Nissan s14a (1998)
gringo_ale
14 augusti 2011 · 22 Inlägg

Det va en kanon dag smile hoppas på lite bilder från dagen med smile

simpag
15 augusti 2011 · 6 Inlägg

Tyckte med det var bra trots vädret! Många fina bilar! smile

rickylicious Webbutvecklare
15 augusti 2011 · 2 369 Inlägg

Jag hade jättekul trots att vädret vid vissa tillfällen kunde gå och avlida långsamt... smile

Kul att mäta ljudet också, har inte vågat det innan smile Nackdelen är väl att man nu blev sugen på att spela högre till nästa gång.....

Även jag vill tacka Carsound för lite tips till ljudbygget i lilla Lupon, och självklart en stor eloge till korvgubben som höll oss alla vid liv! big_smile

Vi syns nästa gång!

Senast redigerat av rickylicious (15 augusti 2011)

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
Nicklas_91
15 augusti 2011 · 28 Inlägg

Tycker också det var riktigt bra ! big_smile

Toyota Supra MKIV "BAD ONE" (1994)
RoRRe XDiesel
15 augusti 2011 · 56 Inlägg

finns det några bilder från träffen?

Diesel is good four you!
Volvo 945 Turbo Diesel "gubben" (1994)
Volkswagen golf mk2 diesel "black on black" (1991)
Unknown_Orebro
15 augusti 2011 ·

Mycket trevlig tillställning. Vi i Unknown Örebro vill tacka för ett gott bemötande och hoppas på många trevliga möten framöver tillsammans med DMB.

NossRaL
15 augusti 2011 · 145 Inlägg

Riktigt trevligt wink, men saknade en liten sak. vart fanns bajemajorna?? va tvungen att åka hem tidigare med grabben för han blev nödig. annars va de ett grymt meet.

Dodge Charger "Mopar Performance" (1967)
Xal3 Bilplåtslagare
15 augusti 2011 · 160 Inlägg

RoRRe skrev:
finns det några bilder från träffen?

Jobbar på detta smile och skulle det vara någon som har bilder och vill dela med sig, så släng upp dom här!

Hellre frisk och rik än sjuk och fattig!
träffansvarig och styrelse medlem på
www.draminbil.nu
Nissan s14a (1998)
Xal3 Bilplåtslagare
15 augusti 2011 · 160 Inlägg

NossRaL skrev:
Riktigt trevligt wink, men saknade en liten sak. vart fanns bajemajorna?? va tvungen att åka hem tidigare med grabben för han blev nödig. annars va de ett grymt meet.

Det hade självklart varit bra om vi hade löst det, blev en miss i planeringen från våran sida tyvärr.
Men som sagt, utrymme för förbättringar finns alltid och detta ska vi givetvis ordna bättra till nästa gång. kul att ni tyckte det var bra annars smile

Hellre frisk och rik än sjuk och fattig!
träffansvarig och styrelse medlem på
www.draminbil.nu
Nissan s14a (1998)
Anders J
15 augusti 2011 · 77 Inlägg

Sjukt rolig dag vart det och kul att ni verkar gilla det lite iaf!
Kul att så många långväga gäster dök upp med!
Vi kommer garanterat köra på detta koncept nästa år igen och förhoppningsvis få det större och bättre på alla sätt och vis, och förhoppningsvis även med möjligheter att tömma sej på både det ena och det andra..
Bilder kommer att komma upp på vår sida inom en ganska snar framtid, ska bara hitta en annan dator som funkar bättre!
Även en film kommer troligtvis att dyka upp! smile
Så in på www.draminbil.nu och håll utkik!
På återseénde gott folk!

Diesel power!
Volvo S70 TDI "R-design" (1998)
Klimpen92
15 augusti 2011 · 79 Inlägg

får tacka för en skön träff i regnet big_smile ni får planera de där bättre me vädret nästa gång wink tongue

Exez
18 augusti 2011 · 503 Inlägg

trevlig träff big_smile
men lite dåligt väder men det är inget man kan styra över big_smile
och så vill jag tacka alla för trevligt bemötande big_smile
det var kul men ingen rolig väg att köra big_smile tror vi alla som körde tyskt kan hålla med i det big_smile

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
Volkswagen bora "borat" (2001)
rickylicious Webbutvecklare
18 augusti 2011 · 2 369 Inlägg

Exez skrev:
trevlig träff big_smile
men lite dåligt väder men det är inget man kan styra över big_smile
och så vill jag tacka alla för trevligt bemötande big_smile
det var kul men ingen rolig väg att köra big_smile tror vi alla som körde tyskt kan hålla med i det big_smile

Där håller jag med smile Var ingen höjdarväg till flygfältet och bilen skrapade i mest hela tiden smile

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
Xal3 Bilplåtslagare
19 augusti 2011 · 160 Inlägg

tyvärr så är ju vägen dit ut som ni säger inte den bästa.. det är ju tyvärr ett problem som vi själva har lite svårt att styra över. men man kan ju alltid hoppas att sådant görs iordning till nästa år smile

Hellre frisk och rik än sjuk och fattig!
träffansvarig och styrelse medlem på
www.draminbil.nu
Nissan s14a (1998)
Exez
19 augusti 2011 · 503 Inlägg

sant big_smile

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
Volkswagen bora "borat" (2001)
SvineT
21 augusti 2011 · 66 Inlägg

Måste säga att de a en bra dag trots de dåliga vädret. De enda är att en bajamaja hade inte varit helt fel.
Sen undrar ja om de kommer komma upp några bilder/film från träffen?

rickylicious Webbutvecklare
25 augusti 2011 · 2 369 Inlägg

Är det någon som har några bilder från denna träffen? smile

Här är en film i alla fall: http://vimeo.com/27928799

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
Xal3 Bilplåtslagare
25 augusti 2011 · 160 Inlägg

jag hoppas verkligen att de som hade med sig kamera och knäppte lite kort kan tänka sig att slänga upp dom? vet att jag såg flera som hade med sig kamera iaf smile

Hellre frisk och rik än sjuk och fattig!
träffansvarig och styrelse medlem på
www.draminbil.nu
Nissan s14a (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang