Volvo 740 tic, megasquirt, sladda rondell bil:)

rehborG Driftmeister
29 augusti 2011 · 218 Inlägg

hehe smile ja men det är ju något som går o leva med då lådan håller bra längre än m47 osv smile

Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt laddtryck . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen, så ock på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag,och förlåt oss våra böter, såsom ock vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten.
Amen!
green1991
29 augusti 2011 · 112 Inlägg

Stackarn skrev:
Men backen då? tongue

en bullt som va nån mm för lång som jag satt där backljus givaren satt som ägaren innan pajjat..wink

green1991
29 augusti 2011 · 112 Inlägg

rehborG skrev:
hehe smile ja men det är ju något som går o leva med då lådan håller bra längre än m47 osv smile

ja precis, men dom så kändes det som 50/50 om de skulle rasa när man kasta i 2,an på spinn..tongue

rehborG Driftmeister
29 augusti 2011 · 218 Inlägg

haha hemskt, skönast växlarna o köra på 2an 3an så det är ju endå ganska stor prioritet med en hållbarare låda endå tongue

Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt laddtryck . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen, så ock på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag,och förlåt oss våra böter, såsom ock vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten.
Amen!
green1991
29 augusti 2011 · 112 Inlägg

rehborG skrev:
haha hemskt, skönast växlarna o köra på 2an 3an så det är ju endå ganska stor prioritet med en hållbarare låda endå tongue

jamen precis, synd bara att det är poliser ute överallt nu som de verkar, törs ju knappt visa upp mej..tongue

rehborG Driftmeister
29 augusti 2011 · 218 Inlägg

haha dem har ju sina perioder ^^ fast tänkte på det förut ifall man körde med orignal huvlåsning och besiktningsbussen vill ta en koll under huven, fast man har flyttat vajern o gömt öppningshandtaget på något annat ställe, då kan dem ju inte kolla under huven och då borde man ju bara få ombesikt på defekt huvöppnare eller? :o

Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt laddtryck . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen, så ock på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag,och förlåt oss våra böter, såsom ock vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten.
Amen!
green1991
29 augusti 2011 · 112 Inlägg

rehborG skrev:
haha dem har ju sina perioder ^^ fast tänkte på det förut ifall man körde med orignal huvlåsning och besiktningsbussen vill ta en koll under huven, fast man har flyttat vajern o gömt öppningshandtaget på något annat ställe, då kan dem ju inte kolla under huven och då borde man ju bara få ombesikt på defekt huvöppnare eller? :o

haha ja jag har funderat på nån sån fuling ja med men de blev aldrig av..tongue vet faktiskt inte vad de blir om man skulle göra så:p

rehborG Driftmeister
29 augusti 2011 · 218 Inlägg

haha, värt o testa ju smile

Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt laddtryck . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen, så ock på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag,och förlåt oss våra böter, såsom ock vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten.
Amen!
green1991
29 augusti 2011 · 112 Inlägg

rehborG skrev:
haha, värt o testa ju smile

haha ja kanske de;)

Stackarn
29 augusti 2011 · 1 200 Inlägg

Då blir de nog kofoten! tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang