5633
Sök

Stereo i bil som inte tar MP3 format

Skrap
2 098 Inlägg
29 september 2011
Trådstartare
Tjena
Jag ska bränna ut lite låtar till en skiva. Stereon i bilen tar inte MP3 format. Hur ska jag göra för att det ska funka spela en bränd skiva i bilen om den inte går att spela upp mp3 låtar. Är det något speciel skiva?

(Lite efter att bränna skivor till bil nu för tiden, men inte jag som ska ha skivan, originalsterio i bilen)

Jag är dålig inom ämnet. Hade varit bra om nån hjälpte mig.

Tack på förhand

Jag har TVÅ olika sorts skivor. "DVD-R, CD,R"
Senast redigerat av JofooN (29 september 2011)

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)

Konsult
1 247 Inlägg
29 september 2011
Du ska använda CD-R skivan till musik. När du bränner kan du, nästan lättast, använda Windows Media Player. Det finns en "flik" under Bränn som heter Ljud-CD som du ska använda dig av. Förutsatt att du har samma version som jag har smile

/Kim

Skrap
2 098 Inlägg
29 september 2011
Trådstartare
Tagg3N skrev:
Du ska använda CD-R skivan till musik. När du bränner kan du, nästan lättast, använda Windows Media Player. Det finns en "flik" under Bränn som heter Ljud-CD som du ska använda dig av. Förutsatt att du har samma version som jag har smile

/Kim

Jaha okej. Tack så mycket. Har w7 smile

Konsult
1 247 Inlägg
29 september 2011
JofooN skrev:
Tagg3N skrev:

/Kim

Lycka till smile Finns kvar online en stund till om det behövs hjälp..

Skrap
2 098 Inlägg
29 september 2011
Trådstartare
Tagg3N skrev:
JofooN skrev:
Tagg3N skrev:

/Kim

Tack. Det låter bra smile har klickat i ljud-cd nu, så hoppas det löser sig. Men den skivan ska gå att ha i en "vanlig" original stereo som inte tar mp3 nu då? smile

Konsult
1 247 Inlägg
29 september 2011
JofooN skrev:
Tagg3N skrev:
JofooN skrev:

Tack. Det låter bra smile har klickat i ljud-cd nu, så hoppas det löser sig. Men den skivan ska gå att ha i en "vanlig" original stereo som inte tar mp3 nu då? smile

Om skivan tar brända skivor ska det gå smile Var observant när du lägger i musik, det går nog i mellan 18-25 låtar bara. Får du i över 100 utan att den säger till är det MP3 du håller på med..

Skrap
2 098 Inlägg
29 september 2011
Trådstartare
Tagg3N skrev:
JofooN skrev:
Tagg3N skrev:

Om skivan tar brända skivor ska det gå smile Var observant när du lägger i musik, det går nog i mellan 18-25 låtar bara. Får du i över 100 utan att den säger till är det MP3 du håller på med..

Okej. Ja det ska jag vara smile tack så mycket

Sök