6165
Sök

Hjälp trigerskiva på remhjulet volvo b230

249 Inlägg
5 oktober 2011
Trådstartare
tjena skulle vilja ha några bilder förslag hur jag ska montera klracings trigger skiva på mitt remhjul som ska sitta på en b230fk, mvh

249 Inlägg
5 oktober 2011
Trådstartare
nä ska gå justera

glad
493 Inlägg
6 oktober 2011
platta med urfräsning. som tex på fördelarn?

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla

249 Inlägg
6 oktober 2011
Trådstartare
Jag har ju plattan men hur folk får fast den behöver några ide förslag

Bonntrimmare
620 Inlägg
6 oktober 2011
varför ska du krångla med det ???? om du ska köra eftermarknads sprut så finns det volvo svänghjul som har 60-2 trigger orginal och då slipper du även nästa problem som är att få en bra fäst punkt för hall/vr givaren.

vems och megasquirt klarar även att trigga på dom gammla fördelarna som bara har 4 pinnar som triggar

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv

249 Inlägg
6 oktober 2011
Trådstartare
Behöver man inte löda om i boxen? För e kört med givarn på remhjulet inan

Bonntrimmare
620 Inlägg
6 oktober 2011
Jag vet inte hur det e med edisen jag kör med tändsteg i boxen men ring torbjörn på 0736524008 han installierar och mappar det till bra pris

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv

249 Inlägg
6 oktober 2011
Trådstartare
Bygga dit allt klarar jag men vill mest ha tips på hur man får dit triggerskivan enklast eller någon bild så man får ide. Men får höra av mig till han när de är dax att mappa

Bonntrimmare
620 Inlägg
6 oktober 2011
vad är det för version på ms´et du har köpt???

Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv

Sök