Är så att jag vart extremt klantig och la min panel på helt fel ställe, vilket gjorde att den föll i golvet. Den funkar men då jag inte kan se och ställa in något alls skulle en ny huvudenhet inte alls vara fel.
Vill ha något riktigt bra. Priset är väl rätt så ointressant så länge det inte går till överdrift. Enkeldin. Har definitivt inte något behov av DVD eller touch. Vill ha bra ljud och måste kunna läsa CD-skivor samt ha AUX.
Alpine CDA-117Ri eller om man inte vill lägga dem pengarna är det Kenwood KDC-BT61U och fördel där är att du har blåtand dock lite sämre ljuddelar
Inte alls för högt pris. Antar att jag klarar mig på den där väldigt länge? men en sak Basnivåkontroll : ±7 (PXA-H100 krävs) Diskantnivåkontroll : ±7 (PXA-H100 krävs) Antar att detta är en ljudprocessor? Behövs den för att kunna justera bas o diskant? EDIT: Är "bas" i detta fallet subbas eller midbas?
Nej den behövs inte för det dock ger den mer avancerade kontroller i EQ och den spelaren räcker långt oavsett krav förutsatt att du inte ska upp och tävla på elitnivå
Nej den behövs inte för det dock ger den mer avancerade kontroller i EQ och den spelaren räcker långt oavsett krav förutsatt att du inte ska upp och tävla på elitnivå
Jag tycker dock att CDA-117Ri bör kompletteras med extern processor, typ PXA-H100. Väldigt dåliga filtermöjligheter annars, fast tidskompet och EQn är helt okej original. Ett bättre, mer välljudande alternativ är 9887R, den saknar dock USB.
Kolla begagnat då? Borde gå att hitta en 9887R för mindre pengar än 117Ri, och ja om du nu klarar dig utan USB så är 9887R överlägsen på samtliga punkter!
Kolla begagnat då? Borde gå att hitta en 9887R för mindre pengar än 117Ri, och ja om du nu klarar dig utan USB så är 9887R överlägsen på samtliga punkter!
Klarar mig helt utan USB. Men hittar ingen beggad 9887R. för tillfället iaf!