2901
Sök

Varför man inte ska köpa kopior av stolar. Tips att läsa

clubjdm.se
462 Inlägg
30 oktober 2011
Trådstartare
Kopierar detta, tyckte det var intressant och kan vara bra för folk att veta. smile

Idag såg jag att någon på forumet la upp en länk till Blue Power och deras nya annons om att de säljer Bride stolar.

Jag vill varna alla som funderar på att köpa dessa stolar. Inte då för företaget Blue Power utan stolarna. Blue Power har valt billiga kopior på det riktiga märket Bride. Stolarna ser ganska lika ut men förutom priserna som skiljer kraftigt från originalen så kan du läsa mer på Bride (eventuellt se bilder då hela hemsidan är på japanska COPY商品にご注意) Det går även att maila Bride med bilder så kommer de att kolla upp om dina stolar är falska eller inte.

Men varför ska du nu undvika att köpa kopior? De kostar ju en tredjedel av priset.

Det finns flera argument och här är de största tre. Säkerhet, funktion, och det omdiskuterade ämnet om det är rätt eller fel att köpa kopior. Låt mig bryta ner dessa tre punkter och vi kan bö...

Hela finns här: http://www.clubjdm.se/varfor-du-inte-sk … av-stolar/

Edit: Blue Power verkar ha tagit bort stolen från deras sortiment dagen efter texten publicerades så kanske därför inte länken funkar.

www.clubjdm.se

Sök