Jag befinner mig just nu i ett dilemma. Jag planerar nämligen ett bilköp inför vintern och behöver tips/råd på vilken bil som är bäst om man ska välja mellan Volvo S80(årsmodell: 99-02) och/eller Saab 9-3 (2003,2004 eller 2005 funkar också, länk: http://www.totalcarmania.com/wp-content … 9-3-2.jpeg).
Jag har hittat en flera volvo s80 bilar men har svårt för o bestämma mig om det blir en volvo eller Saab. Hittade nämligen en Saab 9-3 som ser ut som den Saaben som jag skickade länk på ovan. Den har gått 18000 mil, 04 för 44000 kr. Blev då tveksam och visste och vet fortfarande inte vad jag ska köra på,då jag inte vet mkt om just Saab. Därför undrar jag om det är ett bra köp och om Saab är en bra bil?
SAAB 9-3 åker du riktigt fint i! Underbara motorer, fin åkkomfort. Nu ser det ut att lösa sig med kineserna också, skulle definitivt satsa på en SAAB, går att få till bra pris med!
SAAB 9-3 åker du riktigt fint i! Underbara motorer, fin åkkomfort. Nu ser det ut att lösa sig med kineserna också, skulle definitivt satsa på en SAAB, går att få till bra pris med!
Är bara aero man åker bra i, dom ända sköna stolarna, Pilot!