3278
Sök

Ang. sabotage

1 503 Inlägg
4 februari 2007
Trådstartare
Hej, nu börjar bilen snart bli klar för gatan. Jag har tänkt väldigt mycket på att man typ aldrig kommer att kunna lämna bilen utom synhåll eftersom man hört att folk blivit utsatta för sabotage. T.ex. folk som dragit nycklar i lacken, böjt sönder vingar m.m. på deras bilar.
Vågar ni lämna era stylade bilar eller är ni lika skraja som mig för att få bilen demolerad utav vandalister? Tips?

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

9 108 Inlägg
4 februari 2007
Ja jag har blivit rejält paranoid efter att någon repade hela sidan på bilen... Omlack blev det då.

4 571 Inlägg
4 februari 2007
Jag är likadan, nästan paranoid nu redan när den står i bitar i garaget tongue

Ska iaf sätta upp en övervakningskamera ser bilen från lägenheten som tur e.

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
4 februari 2007
samma sak för mig, datsunen blev repad ca 3 månader efter jag lackat de första gången, efter det blev det in i garaget och kom inte ut på nästan 2 år pga ombyggnad nu står den mest i garaget och parkerar endast där jag känner mig säker på att det inte är någon risk för vandalisering tex.. hemma hos föräldrarna i skogen, i verkstan/garaget, inne på någon tomt som man måste kämpa för att komma in på...

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
4 februari 2007
avundsjuka jävlar som bara vill förstöra hade jag sett någon som repade en bil då jävlar

1 503 Inlägg
4 februari 2007
Trådstartare
dusty skrev:
avundsjuka jävlar som bara vill förstöra hade jag sett någon som repade en bil då jävlar

Mjo, jag skulle me bli så grymt förbannad. Förstår inte riktigt varför folk gör så..

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

Neerd
1 596 Inlägg
4 februari 2007
Har med tänkt en del på det:/ finns väll egentligen inget man kan köra för att ingen ska sabotera..man kan ju däremot vara extra försiktig..smile

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Colaberoende
1 219 Inlägg
4 februari 2007
Är också orolig för sabotage.
Bilen står på allmän parkering, visserligen bra upplyst men funderar på videoövervakning i bilen. Bor i en liten by och det skulle vara lätt att hitta dom som förstör något på bilen.

/Ena

Sök