Prenumerera på en bil

Bosse-buss
29 november 2011 · 210 Inlägg

Hej!

Kollade på toyota.se och en sprillans ny Toyota Aygo går att prenumerera på för 1907 kr/mån under 36 månader och max 1 500 mil/år. Allt ingår inkl helförsäkring förutom bränslet.

Rätt prisvärt får jag säga om man bara vill ha ett problemfritt körande och inte behöver en laståsna. Jo bilen är kul att köra faktiskt, vi har en Aygo på jobbet.

http://www.toyota.se/prenumeration_aygo.aspx

Senast redigerat av Bosse-buss (29 november 2011)

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
29 november 2011 · 17 486 Inlägg

Bosse-buss skrev:
Hej!

Kollade på toyota.se och en sprillans ny Toyota Aygo går att prenumerera på för 1907 kr/mån under 36 månader och max 1 500 mil/år. Allt ingår inkl helförsäkring förutom bränslet.

Rätt prisvärt får jag säga om man bara vill ha ett problemfritt körande och inte behöver en laståsna. Jo bilen är kul att köra faktiskt, vi har en Aygo på jobbet.

http://www.toyota.se/prenumeration_aygo.aspx

Var inne på denna setup själv för några år sedan. Fast vi köpte en ny bil istället för det blev billigare i slutändan. Men visst är det smidigt!

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
tobbe456
29 november 2011 · 335 Inlägg

Finns hyrbilar med samma setup också wink

Volvo C30 T5 "Momentum" (2007)
Bosse-buss
30 november 2011 · 210 Inlägg

tobbe456 skrev:
Finns hyrbilar med samma setup också wink

Inte kan du hyra denna bil för under 2 000 kr/månad?

tobbe456
30 november 2011 · 335 Inlägg

Oj, nej, jag kollade inte ens att ni nämde priset wink
Är nog något dyrare, tänkte mer att helförsäkring och service ect ingår där också...    Nån sorts deal går säkert att göra, om man vill ha den ett tag..  Men så billigt får du det nog inte! smile

Volvo C30 T5 "Momentum" (2007)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
30 november 2011 · 17 486 Inlägg

tobbe456 skrev:
Oj, nej, jag kollade inte ens att ni nämde priset wink
Är nog något dyrare, tänkte mer att helförsäkring och service ect ingår där också...    Nån sorts deal går säkert att göra, om man vill ha den ett tag..  Men så billigt får du det nog inte! smile

Jag har varit flitig besökare på Avis från tid till annan. Genom jobbet. Man kör inte med egen bil 150 mil i veckan med verktyg i... De räkningarna har inte varit nådiga! Nej tyvärr är det nog svårt hos en uthyrare. Men nog sved det lite att stuva in verktyg och massa bråte i en helt ny Vivaro... Den gjorde bara 145 km/h med plattan i mattan de första 350 milen. Sen gjorde den över 170. Hehe...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang