Köpråd: nordicrota.se

Apelgren
2 december 2011 · 180 Inlägg

Hej!

Är det något som handlat av nordicrota.se?

Har haft lite mailkonversationer med dem och ibland är svenskan som google translate's svenska skulle vara?


Mvh

NIzmO Ollikkala Racing
3 december 2011 · 1 724 Inlägg

Vet inget om dom men tror det är bättre att beställa från England, blir oftast billigare inkl frakt och dom är större där så chansen att fälgarna finns på hyllan är stor så då har du dom på några dagar med.

www.Rarerims.co.uk

www.Driftworks.com

Senast redigerat av NIzmO (3 december 2011)

- Time Attack -
Nissan Cherry turbo "Pulsar Turbo ET" (1986)
Nissan 200sx rs13 "Time attack edition" (1989)
Apelgren
4 december 2011 · 180 Inlägg

NIzmO skrev:
Vet inget om dom men tror det är bättre att beställa från England, blir oftast billigare inkl frakt och dom är större där så chansen att fälgarna finns på hyllan är stor så då har du dom på några dagar med.

www.Rarerims.co.uk

www.Driftworks.com

Tack så jätte mycket, ska titta upp de sidorna!

MUSN
5 december 2011 · 130 Inlägg

Hej!

Beklagar om du uppfattar vår Gand.nu svenska som Goggle Translate översättning. Snarare kan den få lite influenser från finlandssvenska, som är den svenska jag snackar. Dock skulle jag absolut ej kalla det för obegripligt.

Gissar att det är mig du är missnöjd med, fast jag ställt upp och svarat på åtminstone 15 stycken olika e-post meddelanden från dig.

Vi försöker få varje kund att känna sig mer en välkomna hos oss och beklagar verkligen om du känner dig missnöjd!

Hälsningar

Andreas Andersson
www.Gand.nu

Senast redigerat av MUSN (5 december 2011)

Apelgren
6 december 2011 · 180 Inlägg

MUSN skrev:
Hej!

Beklagar om du uppfattar vår Gand.nu svenska som Goggle Translate översättning. Snarare kan den få lite influenser från finlandssvenska, som är den svenska jag snackar. Dock skulle jag absolut ej kalla det för obegripligt.

Gissar att det är mig du är missnöjd med, fast jag ställt upp och svarat på åtminstone 15 stycken olika e-post meddelanden från dig.

Vi försöker få varje kund att känna sig mer en välkomna hos oss och beklagar verkligen om du känner dig missnöjd!

Hälsningar

Andreas Andersson
www.Gand.nu

Hej!

Dig har jag pratat massor med och det har funkat bra. men jag har mailat nordicrota.se inte gand.nu och fått pratat med någon maud tror jag hon/han hette och den svenskan var rätt svår.

så tro inte att det är dig jag "ger" mig på.


Mvh

MIKK0 Designer.
6 december 2011 · 1 260 Inlägg

Gand och nordicrota är väll samma lika?

Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot
Apelgren
6 december 2011 · 180 Inlägg

det är olika hemsidor iallafall och olika priser

MIKK0 Designer.
6 december 2011 · 1 260 Inlägg

Apelgren skrev:
det är olika hemsidor iallafall och olika priser

Hm, för mig är det samma hemsida och priser.

Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot
MUSN
6 december 2011 · 130 Inlägg

Hej!

Nu börjar jag förstå hur detta hänger ihop.

Du menar säkert Nordicrota.com, den adressen leder ej till oss på Gand vilket Nordicrota.se gör.

Vårt mål på Gand.nu är att vi skall betjäna alla våra kunder på deras modersmål, allt för att kunna ge den bästa servicen.

Vi lanserar snart en ny webbutik, där ni kommer hitta en massa nytt fälg-godis inför våren!

Håll utkik!

Andreas Andersson
www.Gand.nu

Apelgren
6 december 2011 · 180 Inlägg

MUSN skrev:
Hej!

Nu börjar jag förstå hur detta hänger ihop.

Du menar säkert Nordicrota.com, den adressen leder ej till oss på Gand vilket Nordicrota.se gör.

Vårt mål på Gand.nu är att vi skall betjäna alla våra kunder på deras modersmål, allt för att kunna ge den bästa servicen.

Vi lanserar snart en ny webbutik, där ni kommer hitta en massa nytt fälg-godis inför våren!

Håll utkik!

Andreas Andersson
www.Gand.nu

Ja så kanske det är! Ja jag tycker jag har fått jätte bra hjälp ifrån dig så det var inte så jag menade.

vad är det för webbutik då? smile

Mvh

MUSN
6 december 2011 · 130 Inlägg

Apelgren skrev:

MUSN skrev:
Hej!

Nu börjar jag förstå hur detta hänger ihop.

Du menar säkert Nordicrota.com, den adressen leder ej till oss på Gand vilket Nordicrota.se gör.

Vårt mål på Gand.nu är att vi skall betjäna alla våra kunder på deras modersmål, allt för att kunna ge den bästa servicen.

Vi lanserar snart en ny webbutik, där ni kommer hitta en massa nytt fälg-godis inför våren!

Håll utkik!

Andreas Andersson
www.Gand.nu

vad är det för webbutik då? smile

Mvh

Ursäkta, menade en uppdatering av vår nuvarande webbutik.

//Andreas

Apelgren
6 december 2011 · 180 Inlägg

MUSN skrev:

Apelgren skrev:

MUSN skrev:
Hej!

Nu börjar jag förstå hur detta hänger ihop.

Du menar säkert Nordicrota.com, den adressen leder ej till oss på Gand vilket Nordicrota.se gör.

Vårt mål på Gand.nu är att vi skall betjäna alla våra kunder på deras modersmål, allt för att kunna ge den bästa servicen.

Vi lanserar snart en ny webbutik, där ni kommer hitta en massa nytt fälg-godis inför våren!

Håll utkik!

Andreas Andersson
www.Gand.nu

vad är det för webbutik då? smile

Mvh

Ursäkta, menade en uppdatering av vår nuvarande webbutik.

//Andreas

jaha okej, får hålla lite koll!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang