5696
Sök

Våt bläsring !

866 Inlägg
8 december 2011
Trådstartare
Är det någon som har provat en sådan Bläster tillsatts på högtryckstvätten? Funkar det ? Har en Cheva c30 ram som ska fixar till.

811 Inlägg
8 december 2011
vart hittar man en sån? pris?

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

866 Inlägg
8 december 2011
Trådstartare
Så här ser den ut det ät tillbehör till
KÄRCHER  tvätten    http://www.harald-nyborg.se/merinfo.asp … mp;n=20100

KHRacing
8 december 2011
garanterat välbeprövat koncept om det är Kärscher anser jag. men allt beror ju på om man gör exakt som beskrivningen säger

1 168 Inlägg
8 december 2011
Jag har en sån "våtbläster" och det är mycket värre än vanlig bläster, är nog torrare när jag kliver ur duschen smile
Sen tar den inget nämnvärt bättre än en vanlig hemma bläster pickadol tycker jag.

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
8 december 2011
När det inte går in i ett skåp så är det väl bara att lämna till proffsen? Brukar ju vara löjligt prisvärt.

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

866 Inlägg
8 december 2011
Trådstartare
Det blir så jobbigt !! Ska lyfta av flak och hytt på chevan en  c30 crew cab dually skiten är 7 meter lång !
Och jag tror nog att den väger 1 ton utan motor o låda med axlarna på ramen.  Inte lätt att flytta på !
Verkstan ligger mitt i byn så jag blir inte poppis om man drar igång med storblästern! Granarna får tugga grus ;-)   Men funkar det så man blir av med lös rost och lite färg så är jag nog nöjd Drar på en 2 k primer så det gör inte att sitter kvar lite yt rost !

1 067 Inlägg
9 december 2011
DÅ kan du ju likagärna köra med en ståltrissa på vinkelharryn..  Eller en perago på borrmaskinen

Sök