3114
Sök

Ang: original larm BMW E36 initiering av larm/starta larm problem !

Lowlife
809 Inlägg
14 december 2011
Trådstartare
hejsan, Min nyckel slutade fungera en dag, och då sattes larmet igång när jag öppnade bilen med nyckeln,
gjorde som det stod i boken, "öppna dörren kliv in, larmet tjuter i 30 sek, stoppa nyckeln i tändningsläge 1 (ca 15 min). gjorde detta och larmet inklusive starspärren stängdes av så nu kan jag använda bilen och låsa med nyckel osv..
men nu när jag försöker initiera nyckeln åter igen så inget resultat.. funderar på om jag har avaktiverat larmet när jag gjorde så (Då jag satt i bilen med nyckeln i tändningsläge 1), och i så fall hur startar man det igen?..

kan lägga till att första gången innan detta hände så initierade jag nyckeln utan problem.. sedan råkade jag trycka så att nyckeln avregistrerade min bil typ..

VÄLDIGT TACKSAM FÖR SVAR !

Mvh

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog

Forummoderator
26 480 Inlägg
14 december 2011
Låter som att du behöver omprogramera nyckeln igen så den förstår att den tillhör din bil.
Grattis!

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Lowlife
809 Inlägg
14 december 2011
Trådstartare
AirOne skrev:
Låter som att du behöver omprogramera nyckeln igen så den förstår att den tillhör din bil.
Grattis!

har ju testat initiera men det funkar inte..? eller det är inte det som är omprogramera kanske? ^^

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog

Audi racing
634 Inlägg
14 december 2011
ConXraid skrev:
AirOne skrev:
Grattis!

har ju testat initiera men det funkar inte..? eller det är inte det som är omprogramera kanske? ^^

lämna in till bmw kostar ca 500 att program din nyckel

Sök