6324
Sök

Imma på insidan av ny Mitsubishi Colt

1 Inlägg
28 december 2011
Trådstartare
Hej,

Jag har en helt ny Mitsubishi Colt årsmodell 2011. Nästan varje dag är det extremt mycket imma på rutorna från fukt givetvis. Det försvinner ibland om man kört fläktarna på i ca 5 min men så skall det la ändå inte vara? Bilen är ju helt ny och ingen sitter ju i den när detta händer, blir det fukt om man sitter i den eller andas kan jag förstå. Verkar vara något som inte är tätt men hur löser jag problemet, vad exakt kan det vara, är det ett vanligt problem och hur går jag vidare? Tacksam för hjälp.

MVH
MO

Kokar ris
923 Inlägg
28 december 2011
bara att lämna in till verkstan på garanti, så ska det inte vara.

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

tratt
353 Inlägg
28 december 2011
DjKool skrev:
Hej,

Jag har en helt ny Mitsubishi Colt årsmodell 2011. Nästan varje dag är det extremt mycket imma på rutorna från fukt givetvis. Det försvinner ibland om man kört fläktarna på i ca 5 min men så skall det la ändå inte vara? Bilen är ju helt ny och ingen sitter ju i den när detta händer, blir det fukt om man sitter i den eller andas kan jag förstå. Verkar vara något som inte är tätt men hur löser jag problemet, vad exakt kan det vara, är det ett vanligt problem och hur går jag vidare? Tacksam för hjälp.

MVH
MO

Troligtvis ett vanligt problem på dessa bilar, min far har också en 2011 och hade samma problem innan han lämnade in den. Var även plastdetaljer som redan hade börjat lossna, tråkigt på en ny bil. Vad det beror på har jag ingen aning, men de fixade iaf det och nu är de ingen imma längre!

Sök