Makeover på 740in "Oj-Fan"

Plundgren
10 januari 2012 · 133 Inlägg

hmm, om ja it minns fel så ha 740 65l tank, x (ca)14.80kr(95o) = 962kr. studiebidrag = 1050kr. om man it röker eller snusar ha man ju råd att tanka full tank minst en gång i månaden jö big_smile

fast. vet it, där du bor kanske soppan redan kostar 20kr litern? då förstår jag hur ditt bidrag inte kan räcka till en full tank. eller så minns jag bara fel ang tankvolymen. hursomhaver! diesel låter gött. kör på de. smile

Mattsson_91 Självlärd
11 januari 2012 · 3 083 Inlägg

jonnielahti skrev:

Plundgren skrev:
hmm, om ja it minns fel så ha 740 65l tank, x (ca)14.80kr(95o) = 962kr. studiebidrag = 1050kr. om man it röker eller snusar ha man ju råd att tanka full tank minst en gång i månaden jö big_smile

fast. vet it, där du bor kanske soppan redan kostar 20kr litern? då förstår jag hur ditt bidrag inte kan räcka till en full tank. eller så minns jag bara fel ang tankvolymen. hursomhaver! diesel låter gött. kör på de. smile

försäkring och service på de...

O skatt. Well well. Bilen vart snygg i alla fall

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.
Saab 9-5 (2002)
Johanness
11 januari 2012 · 853 Inlägg

Synd att du förstörde den imo. smile

anafylaxi
11 januari 2012 · 1 107 Inlägg

Plundgren skrev:
hmm, om ja it minns fel så ha 740 65l tank, x (ca)14.80kr(95o) = 962kr. studiebidrag = 1050kr. om man it röker eller snusar ha man ju råd att tanka full tank minst en gång i månaden jö big_smile

fast. vet it, där du bor kanske soppan redan kostar 20kr litern? då förstår jag hur ditt bidrag inte kan räcka till en full tank. eller så minns jag bara fel ang tankvolymen. hursomhaver! diesel låter gött. kör på de. smile

Jag har en 740 GL från -89 och den har en tank på 42l wink

Plundgren
11 januari 2012 · 133 Inlägg

jo, men om man lägg ihop de som blir över efter att man tankat i 12månader + om man it är lat så sliter man ju häcken av sig på sommaren, å då har man råd! wink

anafylaxi; aha, är dom såpass små på den årsmod.? då blire ju ännu billiare. å ja vart ännu klokare hehe

men allt hänn åsido, så passa he bra i vitt tycker ja smile

LHultman Born to be brave
12 januari 2012 · 103 Inlägg

Plundgren skrev:
jo, men om man lägg ihop de som blir över efter att man tankat i 12månader + om man it är lat så sliter man ju häcken av sig på sommaren, å då har man råd! wink

anafylaxi; aha, är dom såpass små på den årsmod.? då blire ju ännu billiare. å ja vart ännu klokare hehe

men allt hänn åsido, så passa he bra i vitt tycker ja smile

Jag jobbade i alla fall inte i somras för att kunna tanka 740in. Haha förlåt, jag har blivit världens bitterkärring! sad  Tack för komplimangen smile

Nissan 350z "Nezzie" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang