Eftersnack: Vimmerby bilträff 2011-10-08

jh-hindersson OVERBOOSTED
9 oktober 2011 · 852 Inlägg

Blev trots allt en lyckad träff smile (DOCK FÖRSTÖRDE ALLA POLISER ALLT sad  ) Men kom ju runt 30 bilar. och några va riktigt finna Tex: 2st RX7or 4st subaru 2st evos och många många volvo bilar big_smile  Men polisen va inte glada på arrangören... blev ju stannad ett antal gånger cool


Men nu är vimmerbys vägar/gator SVARTA igen wink


Men tog nån några bilder/filmer smile

Senast redigerat av chrizz (9 oktober 2011)

R.I.P Paul Walker!!!!
länk projekttråd- Toyota Supra MKIV 2JZ GTE & VOLVO amazon :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=234893
Toyota Supra mkiv "OVERBOOST v2" (1996)
Volvo 940 "15900mil" (1992)
19Tobbe91 Sluta rattsurfa
9 oktober 2011 · 126 Inlägg

Jaså var det träff igår? Inte undra på att man hade en svans i röven hela vägen hem igår & jag var inte ens så lågnt inne i stan tongue då vet jag vad felet på dom som åkte i den bilen var (möte den först sen vände den & så skulle den leka följe-john med mig enda hem) tongue

Titta på vägen istället för telefonen när du sitter bakom ratten. Liv står på spel
Volvo V70 D4 "Summum" (2015)
Saab 9-3 1.8t BioPower "Linear" (2009)
Anton-DekorTeknik
9 oktober 2011 · 964 Inlägg

Vafan detta missade jag sad

Några bilder på Rx7orna

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!
jh-hindersson OVERBOOSTED
10 oktober 2011 · 852 Inlägg

Volvo-Tobbe skrev:
Jaså var det träff igår? Inte undra på att man hade en svans i röven hela vägen hem igår & jag var inte ens så lågnt inne i stan tongue då vet jag vad felet på dom som åkte i den bilen var (möte den först sen vände den & så skulle den leka följe-john med mig enda hem) tongue

ja det va en liten träff wink som johan (brorsan) ordnade  tongue

R.I.P Paul Walker!!!!
länk projekttråd- Toyota Supra MKIV 2JZ GTE & VOLVO amazon :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=234893
Toyota Supra mkiv "OVERBOOST v2" (1996)
Volvo 940 "15900mil" (1992)
jh-hindersson OVERBOOSTED
10 oktober 2011 · 852 Inlägg

Antonicracing skrev:
Vafan detta missade jag sad

Några bilder på Rx7orna

otur hmm
var ganska kul när alla var samlade på taxi+odal parkeringen smile

Ja det va en gul riktigt fet & en svart rx7a smile

men jag tog inga bilder, men tror nån tog nått kort wink

R.I.P Paul Walker!!!!
länk projekttråd- Toyota Supra MKIV 2JZ GTE & VOLVO amazon :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=234893
Toyota Supra mkiv "OVERBOOST v2" (1996)
Volvo 940 "15900mil" (1992)
TS_quattro fyrkrafsare
23 december 2011 · 1 443 Inlägg

jh-hindersson skrev:
Blev trots allt en lyckad träff smile (DOCK FÖRSTÖRDE ALLA POLISER ALLT sad  ) Men kom ju runt 30 bilar. och några va riktigt finna Tex: 2st RX7or 4st subaru 2st evos och många många volvo bilar big_smile  Men polisen va inte glada på arrangören... blev ju stannad ett antal gånger cool


Men nu är vimmerbys vägar/gator SVARTA igen wink


Men tog nån några bilder/filmer smile

Mmm, att gatorna ritas svarta är ju jävligt uppskattat, orsaken till att polisen "förstör allt" för er är för att ni beter er som svin, om ni vill gasa så inte mig emot, men gör det någonstans där ni:
1: Inte riskerar att köra på någon eller något, men det är kanske mycket begärt då nån stjärna lyckades köra ner infotavlan på ALV:s parkering, inte dåligt med tanke på att den är det enda som finns att köra på på den enorma ytan. Är ju bara att gratulera den som lyckades med det eftersom det är av den anledningen parkeringen är avstängd vintertid... Även en viss incident med en trimmad volvo vid brandstationen tidigare i år kunde ha slutat ruskigt illa, nu slutade det som tur var med en skrotad bil och en demolerad vägskylt...
2: Inte stör folks nattsömn.

Följ dessa två enkla råd och snuten kommer låta er vara ifred, fortsätt som ni gör och varenda en av er kommer inte kunna åka utanför garaget utan att ha en snut i häcken...

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!
Subaru Legacy Station 2.0R "Obsidian Black Pearl" (2007)
Pim_Pim
23 december 2011 ·

TS_quattro skrev:

jh-hindersson skrev:
Blev trots allt en lyckad träff smile (DOCK FÖRSTÖRDE ALLA POLISER ALLT sad  ) Men kom ju runt 30 bilar. och några va riktigt finna Tex: 2st RX7or 4st subaru 2st evos och många många volvo bilar big_smile  Men polisen va inte glada på arrangören... blev ju stannad ett antal gånger cool


Men nu är vimmerbys vägar/gator SVARTA igen wink


Men tog nån några bilder/filmer smile

Mmm, att gatorna ritas svarta är ju jävligt uppskattat, orsaken till att polisen "förstör allt" för er är för att ni beter er som svin, om ni vill gasa så inte mig emot, men gör det någonstans där ni:
1: Inte riskerar att köra på någon eller något, men det är kanske mycket begärt då nån stjärna lyckades köra ner infotavlan på ALV:s parkering, inte dåligt med tanke på att den är det enda som finns att köra på på den enorma ytan. Är ju bara att gratulera den som lyckades med det eftersom det är av den anledningen parkeringen är avstängd vintertid... Även en viss incident med en trimmad volvo vid brandstationen tidigare i år kunde ha slutat ruskigt illa, nu slutade det som tur var med en skrotad bil och en demolerad vägskylt...
2: Inte stör folks nattsömn.

Följ dessa två enkla råd och snuten kommer låta er vara ifred, fortsätt som ni gör och varenda en av er kommer inte kunna åka utanför garaget utan att ha en snut i häcken...

Är sjukt mycket buskörning i Vimmerby, artiklar om det i tidningen hela tiden..

TS_quattro fyrkrafsare
23 december 2011 · 1 443 Inlägg

Pim_Pim skrev:

TS_quattro skrev:

jh-hindersson skrev:
Blev trots allt en lyckad träff smile (DOCK FÖRSTÖRDE ALLA POLISER ALLT sad  ) Men kom ju runt 30 bilar. och några va riktigt finna Tex: 2st RX7or 4st subaru 2st evos och många många volvo bilar big_smile  Men polisen va inte glada på arrangören... blev ju stannad ett antal gånger cool


Men nu är vimmerbys vägar/gator SVARTA igen wink


Men tog nån några bilder/filmer smile

Mmm, att gatorna ritas svarta är ju jävligt uppskattat, orsaken till att polisen "förstör allt" för er är för att ni beter er som svin, om ni vill gasa så inte mig emot, men gör det någonstans där ni:
1: Inte riskerar att köra på någon eller något, men det är kanske mycket begärt då nån stjärna lyckades köra ner infotavlan på ALV:s parkering, inte dåligt med tanke på att den är det enda som finns att köra på på den enorma ytan. Är ju bara att gratulera den som lyckades med det eftersom det är av den anledningen parkeringen är avstängd vintertid... Även en viss incident med en trimmad volvo vid brandstationen tidigare i år kunde ha slutat ruskigt illa, nu slutade det som tur var med en skrotad bil och en demolerad vägskylt...
2: Inte stör folks nattsömn.

Följ dessa två enkla råd och snuten kommer låta er vara ifred, fortsätt som ni gör och varenda en av er kommer inte kunna åka utanför garaget utan att ha en snut i häcken...

Är sjukt mycket buskörning i Vimmerby, artiklar om det i tidningen hela tiden..

Jotack, tyckte vi höll på mycket när vi var i 18-årsåldern men nu är det fan helt sjukt, visst att man tycker om att sladda och leka lite (jag tycker själv det är väldigt kul) men på den nivå det är nu med höga hastigheter genom centrum etc kommer sluta illa. Känns mest tragiskt att det ska behöva gå så långt att någon blir över/påkörd eller på annat sätt allvarligt skadad. Det finns en fin bana i Hultsfred för de som vill gasa under kontrollerade former, och vill man åka på sladd istället så finns ju alltid VMS och folkrace. Men snälla, sluta härja runt inne i stan innan det händer något allvarligt...

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!
Subaru Legacy Station 2.0R "Obsidian Black Pearl" (2007)
Vitamin
26 december 2011 · 719 Inlägg

just ja, den träffen var ja på. Får hoppas det blir en bättre träff i vår

19Tobbe91 Sluta rattsurfa
27 december 2011 · 126 Inlägg

Bättre planera en nu som kan vara senare i maj tongue

Titta på vägen istället för telefonen när du sitter bakom ratten. Liv står på spel
Volvo V70 D4 "Summum" (2015)
Saab 9-3 1.8t BioPower "Linear" (2009)
Adiii
22 januari 2012 · 186 Inlägg

Kul att de händer lite i vimmerby wink

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!
BMW 530d "F11" (2017)
Volkswagen Passat CL 1.8i "Barnfind" (1993)
19Tobbe91 Sluta rattsurfa
22 januari 2012 · 126 Inlägg

Adiii skrev:
Kul att de händer lite i vimmerby wink

Har vi dig att tacka för som började snacka om en träff från början wink

Titta på vägen istället för telefonen när du sitter bakom ratten. Liv står på spel
Saab 9-3 1.8t BioPower "Linear" (2009)
Volvo V70 D4 "Summum" (2015)
Aerodynamik ...
22 januari 2012 · 7 120 Inlägg

Kanske skulle ha en träff i vår igen några veckor efter Elmia, dock lite seriösare än förra gången. Vad tror ni? smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang