2740
Sök

Värde sierra cosworth 92

1 798 Inlägg
28 januari 2012
Trådstartare
Har en kompis som har en cosworth 92 o undrar väl lite va den kan vara värd i nuläget.

Italien import
92a
Svart skinn
va de mer är för utrustning vet jag ej exakt.

Övrig info

Rost har jag inte sett något av just kanske de va en liten blåsa på en skärm de va dock ej mkt.
Inga bucklor eller såna tråkigheter,

Nu till de tråkiga avställd sedan 2007 o därmed körförbud

Går dåligt röker svart så går ej o gasa något heller just blöddrar

Så vad kan va rimligt ja föreslog 25 på blocket då de ändå är en hel del att göra på den

men vad säger ni här på forumet vad kan man få ut tror ni

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

187 Inlägg
28 januari 2012
25?...knappast att den skulle gå så billigt. Körförbudet i sig drar ju inte ner priset. Kan ju vara ett random småfel som gör att den går piss,och utan att veta vad felet är så är det svårt att värdera den...

Never underestimate the power of stupid people in large groups...

1 798 Inlägg
28 januari 2012
Trådstartare
Ja de är ju just de som är de svåra att veta vad man ska sätta ut den för kollar man blocket så verkar de billigaste ligga på runt 60 någonstans

1 798 Inlägg
28 januari 2012
Trådstartare
Har som sagt ingen större koll på fordar o cosworth o va dem ligger i värde 25 de va typ bara något vi spånade om svårt o komma fram till vad man ska sätta ut den till. Men jämför man med vad andra 92or i bra skick kostar så kanske 35-40 är mer rimligt

1 067 Inlägg
29 januari 2012
Kolla upp vad som är fel med den och vad det kommer kosta att fixa..  Tänk även på att har den stått sedan -07 lär den behöva en översyn av bromsar och dylikt och kanske tom nya däck om den inte stått på pallbockar..

Du kan PMa Big Al här på forumet..  Han har ett par stycken så han vet lite om dem iaf big_smile

3 354 Inlägg
29 januari 2012
Borde väl veta att det finns en klistrad värderingstråd?
Senast redigerat av Seth (29 januari 2012)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

8 905 Inlägg
29 januari 2012
Låser och hänvisar till den klistrade tråden.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök