Garaget.org APP ???

A_Lennartsson
29 januari 2012 · 15 Inlägg

Tja

Detta kanske redan har nämnts men då vill ja bara trycka på de ännu mer. Jag har en IPhone 4 o ja änvänder bara datan när ja skall betala räkningarna typ. De hade varit så grymt mycke mer intresse å närvaro och samtidigt ständigt uppdaterad mm. smile vad tycker ni om att garaget har en egen APP ? smile

Ha de

R_Dahlin Volvo galen R freak ;D
29 januari 2012 · 334 Inlägg

A_Lennartsson skrev:
Tja

Detta kanske redan har nämnts men då vill ja bara trycka på de ännu mer. Jag har en IPhone 4 o ja änvänder bara datan när ja skall betala räkningarna typ. De hade varit så grymt mycke mer intresse å närvaro och samtidigt ständigt uppdaterad mm. smile vad tycker ni om att garaget har en egen APP ? smile

Ha de

Håller med dig där vore nice med en APP wink

SletenmenGO Officiell Däcksparkare
29 januari 2012 · 919 Inlägg

Jävlar vad gmöe folk det skulle vara på garaget isf tongue

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Volvo PV544 B "Weberloket" (1960)
Volvo 242 "Cab" (1980)
Seth
29 januari 2012 · 3 354 Inlägg
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
Atenza Never drive faster than your angel can fly
29 januari 2012 · 338 Inlägg

Precis som tidigare påpekar, sök så hittas svar om appar. Den här är ju bara att låsa å fimpa smile

Hellre Nürburgring än vigselring
Volvo V70 D5 AWD "R-Design" (2011)
Hamilton
29 januari 2012 · 8 864 Inlägg

Låser då det redan finns trådar i ämnet.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang