Jag försöker nå bluepower ang min order men får inget svar!

beathacker Amatör
20 april 2010 · 444 Inlägg

Tycker det är bra med sånna här trådar vet man hur leveranser support osv funkar

BMW 320d (2006)
steven86
21 april 2010 · 91 Inlägg

Jag måste säga att jag än så länge är riktigt nöjd med bluepower, dom ringde mig idag och sa att min vara har kommit in, då jag inte kan komma in och hämta produkterna(jobbar till kl 18:00) då erbjöd sig killen som jobbar på bluepower att komma och lämna mina varor, det kallar jag service, stort plus till bluepower från mig, kommer handla där i fortsättningen.

Jacken92
13 februari 2012 · 247 Inlägg

Gammal tråd jag vet, men tänkte ändå bara snabbt hoppa in och höra om någon har erfarenheter ifrån Bluepower nu på senare tid?
Är nämligen intresserad av att beställa en bilstereo därifrån smile

evilaudio
13 februari 2012 · 16 195 Inlägg

Jacken92 skrev:
Gammal tråd jag vet, men tänkte ändå bara snabbt hoppa in och höra om någon har erfarenheter ifrån Bluepower nu på senare tid?
Är nämligen intresserad av att beställa en bilstereo därifrån smile

eller så köper du från er etablerad bilstereobutik så vet man att man får den support man behöver.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
JFfoto
14 februari 2012 ·

tobbe12 skrev:

ThisIsBlackSunshine skrev:
de står ju ( INGEN TELEFONSUPPORT 2010-04-02 till 2010-04-14) .. ringde du innan 02 ?.. testat skickat mejl då? för det ska ju tydligen funka.

ja jag har testat innan, ja det har jag gjort

Residence: förstår inte ens varför du svarar när man får ett sånt dumt svar ?

läste detta, och tänkte "om han försökt få tag på dom så länge borde han sett den texten.. dumf*n.. typ, ser sen användarnamnet... min gamla användare.. roll

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang