§9 Marknadsföring och försäljning Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.
Men som mig då ? Kör med en Pontiac Firebird ( Endast sommrar ) Men då körs bilen MYCKET med. Inklusive Varenda dag och bor i Göteborg. Skulle jag käna något på det?
Nej vi samarbetar med Ditec i hela sverige så det sköts på din ort med tidsbokning och allt för både montering och avtagning!
Det är gratis att anmäla sig!!
man har signat upp sig på en kampanj som gäller 4 veckor ex, i detta läge borde man veta om bilen skall säljas eller ej så man bör ju kanske inte hoppa på en kampanj när kärran är till salu ju!
Hänt att bilar pajat en gång, då har vi bara bytt!
Tyvärr kan jag inte svara på mer frågor genom forumet då detta blivit för mycket "reklam" för det jag jobbar med!
Respekt för garaget kamrater så maila mig direkt om ni undrar något mer!
Vill ni får ni gärna titta in på www.svenskbilreklam.se och regga ert fordon där, vi kommer behöve mycket bilar framöver!
Vi vill gärna synas själva så har ni grymma projekt på gång så är vi mycket intresserade av att prata med om sponsring!
Välkomna att titta in/ Mattel
§9 Marknadsföring och försäljning Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."