Jag har testat allting som går med denna och tom sänt den till tyska Pioneer för lagning men de hittar inget fel på den. Jag har också sänt den på lagning här i sverige och faktiskt sett den inkopplad på en servicefirma fast då tog de utsignalen från en vanlig 3,5mm på en köksradio men den spelade iaf.
I min bil har jag testat och dragit direktström från batteriet och även direkt till minuspolen på det. Sen remotekablen kopplad till stereon och givetvis lågnivån inkopplad. När man vrider igång tändningen så lyser en blå lampa på subwooferns fjärrkontroll, den är inkopplad via sladd till subwoofern för att ändra gain och delningsfrekvens, fast inget ljud får man ur den. Jag tar bort den och sätter dit och testar med ett par andra slutsteg och kopplar det tilll högtalare då funkar det perfekt.
Vad kan vara felet, ärt utsignalen för svag för just den här subwoofern? Jag tycker ändå att det borde fungera när andra steg fungerar på samma inkoppling.
Pontiac Lemans 67a cab "Projekt LTO" + Bmw 540iM 6vxl 1 av 226 :) Har även en japansk pendlarbil