12 mars 2012
Trådstartare
badarn skrev:
Tryck_o_pys skrev:
Snik3r skrev:
Det är skillnad på att köra lite för fort och köra som en idiot som du själv skriver att du gjort.
tycker inte du skall hålla på att gnälla på vad jag har gjort! utan har du åsikter så håll dom för dig själv!
Varför skall folk hålla käften när det du gör påverkar oss andra? För det första är du inte ensam på vägarna om du inte tänkt på det. För det andra är det exakt ditt beteende som gör att det kostar typ 8-papp i månaden att ha en försäkring för en ung kille. Vi betalar för din körstil. Sist men inte minst är det "alla andra" som råkar illa ut när du kör ihjäl deras barn i 180. Så nej, vi ska inte alls hålla käften.
Grejen är ju att en kille som inte ens tänker efter innan han blåser om en snutbil i 180 km/h inte har nån som helst impulskontroll. Det finns ingen gräns för vad han kan få för sig i trafiken. 150 utanför en förskola? Coolt! Tävling på skogsväg i tvåhundra? Weee! Du kan liksom inte ha tänkt efter innan du körde om. Tyvärr gör såna som du inte det i resten av trafiken heller, och det är vi andra som betalar.
Jag INTE bett om din Åsikt! utan jag ställde en fråga i tråden. och det skall hållas till vad tråden är skapad för! om du inte kan inse detta, så är inte det mitt problem. och du har INTE EN BLEKASTE aning om vad det var för väg/trafik eller något vid den tidpunkten! så du skall vi bara vara tyst! du drar en MASSA onödiga argument!
håll dig till tråden ämne ist! tänker inte sitta här och argumera mer med dig!! gjort är gjort!
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!