Jag körde ett varv på ringen med en hyrbil. (splitter ny opel astra 1,6tdi kombi) haha ingen supertid dirrekt:) och det kostade typ 140 sek / varv.. förra hösten. men jag rekomenderar att åka ett varv i ringen taxin med Sabine Schmitz fy faan vad fränt! Jag filmar.
Hej Alla petrolheads Jag tränade ca 1300-1500 varv på ringen innan vi åkte ner första året, tycker själv att att jag är inte fullärd för det..
Har åkt 24 varv på ringen med min Saab med 10.05 som sämst och 8.48 som bästa tid BTG (2007) (2008) Kapade ca 1 min på tiden när effekten blev 80Hk till i bilen.. Därav den stora skillnaden på bästa och sämsta.. Mvh Dunken
Jag körde ett varv på ringen med en hyrbil. (splitter ny opel astra 1,6tdi kombi) haha ingen supertid dirrekt:) och det kostade typ 140 sek / varv.. förra hösten. men jag rekomenderar att åka ett varv i ringen taxin med Sabine Schmitz fy faan vad fränt! Jag filmar.
Fy fan vad grymt, Sabine måste ha ett av världens bästa jobb. Vad kostar det att åka ett varv med henne på ringen?
Javars drömjobb! men hon körde bara på söndagar eller va det va, och hade ett vanligt jobb också. Tror det kostade typ 1700 för ett varv. firman bjöd:) men man måste boka i tid.
Varför dog denna disk.? Pratade precis med sambon om att detta blir sommarens semsester, bila ner till ringen . Vi tänkte åka ner till danmark, men då kan man ju lika bra ta en liiiten omväg =P
"Älskling...jag ska bara ta en liiiiiten omväg genom tyskland, det gör väl inget...?"
Sova på soffan för din del resten av året då kanske....