Köpråd: BMW 325 i coupe M-Sport

328cabbish
11 mars 2012 · 827 Inlägg

Danne_485 skrev:

328cabbish skrev:
ja var ju det :-) men får avvakta lite kändes inte rätt att köpa innan jag sålt vetten! men annonseras i morgon

Ja, den var ju inte helt fel den heller om man säger så! Riktigt brutal! Men antar att den blir ganska dyr att äga med tanke på att man snart kan byta bensin mot guld?

tack! tanken är att byta ner och spara en slant på inköp, corvetten är inte dyr i kostnader, service 2000kr hos GM
bränsle är där emot ett problem om man är tungfotad :-)
men i helhet en underbar bil, men men grattis ännu en gång och ordnar gärna fälgar till den skönheten! :-)

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!
Mercedes 320ce "Amg" (1995)
steifan DR!FTT3KN!K3R
11 mars 2012 · 10 427 Inlägg

Kul, grattis! Börjar bli dags att lägga upp lite bilder här på Garaget nu då.. .. wink wink

BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
Danne_485
11 mars 2012 · 687 Inlägg

Interlagos skrev:
Grattis!!!

En av världens bästa motorer i en snygg förpackning!!!

Bilder, annars har det inte hänt ;-)

Tips på bra sidor att köpa saker till din nya leksak:

www.getbmwparts.com original BMW, sida från USA bra priser, frakten kan vara lite hög
www.salesafter.eu Tysk sida med Original BMW-delar, bättre pris än i Sverige, oftast.
http://www.europeanautosource.com/ Mest delar till M-bilar, grymma saker, USA.

Ha det gott!

Otroligt mycket tack! smile Vilka härliga människor det finns! Vattnas i munnen när jag tänker på allt godis som står på inköpslistan. big_smile Stackars plånka. hmm

Japp, bilder kommer så snart som. Blir nog under veckan som kommer när jag har fotat lite med min systemkamera wink

Tack, detsamma!

Senast redigerat av Danne_485 (11 mars 2012)

Danne_485
11 mars 2012 · 687 Inlägg

steifan skrev:
Kul, grattis! Börjar bli dags att lägga upp lite bilder här på Garaget nu då.. .. wink wink

Tackar tackar! smile Japp, det kommer som sagt inom en snart framtid wink

Senast redigerat av Danne_485 (11 mars 2012)

Danne_485
11 mars 2012 · 687 Inlägg

328cabbish skrev:

Danne_485 skrev:

328cabbish skrev:
ja var ju det :-) men får avvakta lite kändes inte rätt att köpa innan jag sålt vetten! men annonseras i morgon

Ja, den var ju inte helt fel den heller om man säger så! Riktigt brutal! Men antar att den blir ganska dyr att äga med tanke på att man snart kan byta bensin mot guld?

tack! tanken är att byta ner och spara en slant på inköp, corvetten är inte dyr i kostnader, service 2000kr hos GM
bränsle är där emot ett problem om man är tungfotad :-)
men i helhet en underbar bil, men men grattis ännu en gång och ordnar gärna fälgar till den skönheten! :-)

Japp, det kan jag tänka mig. Skönt att få lite extra pengar i fickan å även få lite över att lägga på bilen. :)Själv känner jag att jag också måste ha ägt en corv (z6) innan jag dör. Sjukt snygga bilar.

Ja, men jag är faktiskt ute efter 19 eller 20 tums fälgar och däck. Så vi kan väl höras lite om vad du kan ordna fram. smile Har funderat starkt på VMR v713 i svart utförande. smile

Tack återigen!

328cabbish
11 mars 2012 · 827 Inlägg

Danne_485 skrev:

328cabbish skrev:

Danne_485 skrev:

Ja, den var ju inte helt fel den heller om man säger så! Riktigt brutal! Men antar att den blir ganska dyr att äga med tanke på att man snart kan byta bensin mot guld?

tack! tanken är att byta ner och spara en slant på inköp, corvetten är inte dyr i kostnader, service 2000kr hos GM
bränsle är där emot ett problem om man är tungfotad :-)
men i helhet en underbar bil, men men grattis ännu en gång och ordnar gärna fälgar till den skönheten! :-)

Japp, det kan jag tänka mig. Skönt att få lite extra pengar i fickan å även få lite över att lägga på bilen. :)Själv känner jag att jag också måste ha ägt en corv (z6) innan jag dör. Sjukt snygga bilar.

Ja, men jag är faktiskt ute efter 19 eller 20 tums fälgar och däck. Så vi kan väl höras lite om vad du kan ordna fram. smile Har funderat starkt på VMR v713 i svart utförande. smile

Tack återigen!

blääää! pm. din mail så får du bilder av mig

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!
Mercedes 320ce "Amg" (1995)
Danne_485
11 mars 2012 · 687 Inlägg

328cabbish skrev:

Danne_485 skrev:

328cabbish skrev:

tack! tanken är att byta ner och spara en slant på inköp, corvetten är inte dyr i kostnader, service 2000kr hos GM
bränsle är där emot ett problem om man är tungfotad :-)
men i helhet en underbar bil, men men grattis ännu en gång och ordnar gärna fälgar till den skönheten! :-)

Japp, det kan jag tänka mig. Skönt att få lite extra pengar i fickan å även få lite över att lägga på bilen. :)Själv känner jag att jag också måste ha ägt en corv (z6) innan jag dör. Sjukt snygga bilar.

Ja, men jag är faktiskt ute efter 19 eller 20 tums fälgar och däck. Så vi kan väl höras lite om vad du kan ordna fram. smile Har funderat starkt på VMR v713 i svart utförande. smile

Tack återigen!

blääää! pm. din mail så får du bilder av mig

Haha. Inte din smak på fälg eller? smile

Danne_485
11 mars 2012 · 687 Inlägg

Förslag på fälgar, bilvårdsprodukter och annat matnyttigt mottages med stor tacksamhet! smile

mvh
Daniel

steifan DR!FTT3KN!K3R
11 mars 2012 · 10 427 Inlägg

http://www.modbargains.com/zoom_img/_1312376316.jpg
http://www.modbargains.com/images/Products/VMR/VMR-VB3-Gunmetal-BMW-E92-2.jpg
http://www.modbargains.com/VMR-VB3-CSL- … Wheels.htm
VMR VB3 i gunmetal-kulör är det som gäller wink Ser nog riktigt bra ut på en vit bil också.
VB3 i silver ser ju iaf bra ut på vit bil:
http://www.velocitymotoring.com/links/secured/resize.php?img=../images/VMR_Wheels_BMW_3-Series_White_VB3_19_Super-Silver_923.jpg&maxDim=918x918

Danne_485
19 mars 2012 · 687 Inlägg

Nu tror jag bilen ska ligga uppe med bilder! smile Tack igen alla för ert stöd och engagemang! smile

Senast redigerat av Danne_485 (19 mars 2012)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang