Karavan från köping till Stockholms största bilträff den 28/4

dalgren92 Fotograf
3 mars 2012 · 198 Inlägg

Tja!!

Ja då va det igång igen då ! Vart inne och kollat och det verkar bli väldigt stort på barkarby och jag ska självfallet dit och jag har en känsla att det finns fler i närheten som ska i samma riktning. Så tänkte att vi försöker få ihop ett stort gäng så vi kan åka dit tillsammans smile
Träffen börjar ju kl 20.00 där och det tar ju ca 1 timme och 15 min dit så om vi skulle samlas vid BigInn(Ica maxi) parkeringen 18.30 så kan vi ju dra strax där efter smile om det finns intresse från Västerås så kan vi svänga förbi vid hälla men säg gärna det annars stannar vi ju där i onödan :p men lägger ut på fb oxå så länka och bjud in så många ni kan smile

Plats : Big Inn parkeringen
Samling/avfärd : 18.30

Hoppas på folk från lite varstans smile

Ses där alla smile

Med vänlig hälsning,  Jimmy ( dalgren92 )

Msterlind
3 mars 2012 · 76 Inlägg

Låter kul! ska försöka åka med:)

Mickeeen
3 mars 2012 · 66 Inlägg

Ja e lätt på! big_smile Men får nog åka med nån isåfall! ;D

Att tänka innan man agerar är som att torka sig i röven innan man skiter.
dalgren92 Fotograf
3 mars 2012 · 198 Inlägg

Mickeeen skrev:
Ja e lätt på! big_smile Men får nog åka med nån isåfall! ;D

Hahaha nejnej ta super swiften wink

Mickeeen
3 mars 2012 · 66 Inlägg

Hhahaha xD ah awesome! (y)

Att tänka innan man agerar är som att torka sig i röven innan man skiter.
fanimej
19 mars 2012 · 182 Inlägg

Här var det action märker jag wink

18:30 känns nog i senaste laget isf. Låt oss ponera att alla som anmält sig på facebook kommer till träffen (inte helt troligt) då blir det över 2000bilar.  Även om vi kapar det med 50% så är det ändå 1000bilar. På en relativt liten parkering för dom mängderna.

Men visst, vill ni åka 18:30 och vara framme 19:45 så varsågoda. Dock tror jag det kommer vara knökfullt med bilar redan då..

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
dalgren92 Fotograf
19 mars 2012 · 198 Inlägg

Haha ne det händer inte mkt här ;o ne men jag vet inte vi kan ju alltid skriva ut att vi åker lite tidigare men vi ska ju samlas med västeråsarna det hängde lite på det oxå smile när åker du då ?smile

fanimej
19 mars 2012 · 182 Inlägg

Så det är en samåkning till västerås i princip?


Jag vet inte om jag ska med, hänger på lite grejjer som ska bli klara med bilen.. sen vädret såklart.

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
dalgren92 Fotograf
19 mars 2012 · 198 Inlägg

fanimej skrev:
Så det är en samåkning till västerås i princip?


Jag vet inte om jag ska med, hänger på lite grejjer som ska bli klara med bilen.. sen vädret såklart.

Ja sen sammåker vi med dom ja smile jasså men hoppas du blir klar så du kan hänga på smile

Mickeeen
20 mars 2012 · 66 Inlägg

ja tycker vi borde minst glida kl 17.00 från köping, om inte tidigare! smile

Att tänka innan man agerar är som att torka sig i röven innan man skiter.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang