Mitt allmänna gnäll!

Kroel
23 mars 2012 · 48 Inlägg

Nu är jag säkert gnällig som fan men det skiter jag fullständigt i, jag tror inte jag är ensam när jag påstår att man blir väldigt trött på detta forum när man ska in och spana lite om det finns någon kul läsning och det enda man överöses av är en helvetes massa trådar angående gamla sunkna volvobilar och saabar. Visst jag respekterar folks olika smaker men jag tycker att forumet är sönderklottrat, jag tycker att man borde göra en separat volvo/saab avdelning skriv gärna era åsikter.

///American Muscle\\\
plankan
23 mars 2012 ·

Hardflameboy skrev:
Nu är jag säkert gnällig som fan men det skiter jag fullständigt i, jag tror inte jag är ensam när jag påstår att man blir väldigt trött på detta forum när man ska in och spana lite om det finns någon kul läsning och det enda man överöses av är en helvetes massa trådar angående gamla sunkna volvobilar och saabar. Visst jag respekterar folks olika smaker men jag tycker att forumet är sönderklottrat, jag tycker att man borde göra en separat volvo/saab avdelning skriv gärna era åsikter.

Varför tar du endast upp saab/volvo varför inte Ford Bmw Audi etc etc när du nu är igång.....
Inte för att jag tycker illa om dom bilarna,men hur skulle du kanske reagerar om jag lade in en tråd och gnällde på alla er med jänke/raggar och fula pilsnerbilar som bara slukar en massa bensin  roll

Man kanske skule göra en separat USA bil avdelning istället,så behöver du inte leta så mycket tongue

Nåja,detta är inget påhopp mot dig eller andra personligen utan precis som dig -
så respekterar jag nämligen också folk's smakval av bilmärke wink

Woogensea Volvoturbo For Life
23 mars 2012 · 366 Inlägg

Du är ju inte tvingad att läsa.....

En gång Volvo, Alltid Volvo
Volvo V70N T5 "Silverpilen" (2001)
Muttley
23 mars 2012 ·

Gör en tråd om din bil om du inte är nöjd då gnällröv.   smile

Andromeda Rumpmas
23 mars 2012 · 3 860 Inlägg

Hardflameboy skrev:
Nu är jag säkert gnällig som fan men det skiter jag fullständigt i, jag tror inte jag är ensam när jag påstår att man blir väldigt trött på detta forum när man ska in och spana lite om det finns någon kul läsning och det enda man överöses av är en helvetes massa trådar angående gamla sunkna volvobilar och saabar. Visst jag respekterar folks olika smaker men jag tycker att forumet är sönderklottrat, jag tycker att man borde göra en separat volvo/saab avdelning skriv gärna era åsikter.

Det kanske finns många Saab och Volvo i Sverige och det blir därför naturligt att många projekttrådar, köprådstrådar och problemtrådar handlar om just Saab och Volvo medan det omvända gäller för Plymouth och andra amerikanare? Vill du ha till någon slags positiv särbehandling där antalet Volvotrådar inte får överstiga antalet Plymouthtrådar?

Saab 9-3 Griffin 2,0T Hirsch Biopow. "En av fem på Garaget" (2012)
9Femma
23 mars 2012 · 342 Inlägg

Själv är jag mer irriterad på alla dessa triljoner köprådstrådar ...
Bra initiativ att lägga "vad är min bil värd" i en särskild tråd, så man slipper se eländet.
Verkligen uppskattat.

Men det känns som att det gått inflation många gånger om i alla dessa köprådstrådar.
Jag upplever att det är samma kriterier om och om och om och om och om och om och om och om igen ...
Som sagt - jag är inte tvingad att läsa dem, men det känns väldigt enformigt.

Om man inte vill läsa om Volvo/Saab eller ens europeiska bilar alls finns det med all säkerhet forum någon annanstans i cyberrymden för jänkarbilar enbart.

Senast redigerat av 9Femma (23 mars 2012)

Porsche for life.
Livet är för kort för att köra tråkiga bilar!
gamlingen
23 mars 2012 · 5 198 Inlägg

Jag är trött på alla *hur klarar jag mej ur* trådar

Mattsson_91 Självlärd
23 mars 2012 · 3 083 Inlägg

Är ju bara för en moderator att klistra EN köprådstråd så får alla använda den. Simpelt. Och alla som tror att vi på garaget vet hur poliserna jobbar, ni bör nog ringa direkt till polisen och fråga om erat körkort blir indraget eller inte

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.
Saab 9-5 (2002)
Rojpen
23 mars 2012 · 2 230 Inlägg

detta hadde ju passat så mycket bättre som blogg inlägg..  sen som sagt du behöver ju inte läsa dom trådarna, sen finns det mycket andra trådar med för japanska bilar även sett flertalet med amerikanska bilar.

så kan det vara då det inte blev som det skulle
gamlingen
23 mars 2012 · 5 198 Inlägg

Volvo142_73a skrev:
Är ju bara för en moderator att klistra EN köprådstråd så får alla använda den. Simpelt. Och alla som tror att vi på garaget vet hur poliserna jobbar, ni bör nog ringa direkt till polisen och fråga om erat körkort blir indraget eller inte

Och för att inte glömma hur lång prövotiden är..de flesta med nytaget kort verkar ha missat det mesta i teorin.

Hamilton
23 mars 2012 · 8 873 Inlägg

Låser och hänvisar till bloggen.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang