7264
Sök

Tips till en novell?

TheBabe
21 februari 2007
Trådstartare
Hej.

Jag ska skriva en novell till i morgon om min klassträff om 20 år. Men jag behöver snabba tips på vart den kan vara.
I en stor sal, en resturang?  Snabba svar är väldigt tacksamt då den ska vara klar i morgon.
Söker lite ovanliga ställen, vill inte vara lika som andra smile

Tack i förhand!

(Fick tips av min mamma att det kan vara i en kohage och min kille sa på en soptip.)
Senast redigerat av TheBabe (21 februari 2007)

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
21 februari 2007
Tycker inte att soptippen va så ett dåligt förslag.

Bättre än en fjantig äng iaf tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

TheBabe
21 februari 2007
Trådstartare
John87 skrev:
Tycker inte att soptippen va så ett dåligt förslag.

Bättre än en fjantig äng iaf tongue

Vadå fjantig äng? xD Jag tänker skvallra tongue

Men jag vill inte ha det på en soptipp >.< Någon annan som har bra förslag?

Majestas
1 319 Inlägg
21 februari 2007
På en Bondgård, typ Laddgård och massa tongue Där kanske det finns traktorer som ni kan köra med.

Team VeboTrim

TheBabe
21 februari 2007
Trådstartare
_MaCCe_ skrev:
På en Bondgård, typ Laddgård och massa tongue Där kanske det finns traktorer som ni kan köra med.

Är det något speciellt med kor eller? ;P Min mamma ville att det skulle vara i en kohage >.<

Tack för förslaget smile Ska tänka på det smile

Någon annan som har något förslag?

TheBabe
21 februari 2007
Trådstartare
Har kommit fram till att det ska vara i ett stort lusthus smile Men tack för alla förslag smile

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
21 februari 2007
TheBabe skrev:
Har kommit fram till att det ska vara i ett stort lusthus smile Men tack för alla förslag smile

Lusthus?

Ingen bordell hoppas jag roll

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
21 februari 2007
Nu är det ju bara 17 år sedan jag gick ur skolan så vi har inte haft 20-årsfesten ännu... wink
10-årsjubileet hade vi på Folkets Park. Sedan planerade vi en grillfest med långbord i garaget, men det var så svårt att hitta ett bra datum så det kom av sig.

Folk gifter sig, skaffar barn, flyttar långt bort, har massa husdjur de inte kan åka ifrån och sånt där har jag noterat... Det är mycket bröllop i vårt umgänge nu, sommarens helger är inte helt lätta att samla folk på.

När vi gick i skolan var beach-party på en speciell sandstrand i Mariestad en stående grej. En DJ åkte ner och släpade ut prylarna i tallskogen och sedan tändes grilleldarna och partyt varade långt frampå natten, eller tills polisen kom och avlyste alltihop och folk gömde sig i skogen... smile Och många tältade kvar också och struntade i att gå hem... Det kanske kunde vara en miljö att låna?
Med nattbad och gles tallskog där mopederna står lutade mot stammarna och fin sand med tallkottar som gör ont i fötterna och en och annan raggarbil som kommer nedglidande framåt natten för att kolla läget och släppa av eller hämta folk...
Jag kan känna sommarnattens dofter och den svala sanden mellan tårna, och höra ljuden av folk och musik och plask och... *nostalgisk suck* wink

Kramar / Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Sök