Finns det några bilskojjare i vårt avlånga land?

Rubbster Rekondare
3 maj 2011 · 236 Inlägg

Som rubriken lyder.. Undrar speciellt om någon har blivit lurad av någon bilförsäljare i Varbergs trakten?

95% av sveriges kvinnor har ett bra sexliv.. resten hinner jag inte med!
matteeee Ingen himmel är så blå som min
3 maj 2011 · 2 972 Inlägg

Ja, det finns det. Och ja, jag kan nog garantera att någon blivit lurad i Varbergstrakten. Det var dina frågor va?

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
Rubbster Rekondare
3 maj 2011 · 236 Inlägg

matteeee skrev:
Ja, det finns det. Och ja, jag kan nog garantera att någon blivit lurad i Varbergstrakten. Det var dina frågor va?

Hehe x-akt! du har möjligtvis inget namn på någon firma där som man ska passa sig för?

95% av sveriges kvinnor har ett bra sexliv.. resten hinner jag inte med!
matteeee Ingen himmel är så blå som min
3 maj 2011 · 2 972 Inlägg

Nepps! Det har jag inte..

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
joakim89
3 maj 2011 · 1 265 Inlägg

undvik alla utlänningar, däremot zienare har jag bra erfaren av,

Bessik har nån skojare som efternamn. Googla så får ni se

Senast redigerat av joakim89 (3 maj 2011)

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
4 maj 2011 · 17 554 Inlägg

Bilskojare finns det 13 på dussinet i de flesta större städer. Jag har jobbat som bilhandlare själv och det var då ingen dans på rosor... Sålt Nya och beg. bilar på en stor och seriös firma samt en mindre och helt sjukt oseriös... Där var jag inte länge!

Fråga om det är något mer specifikt eller en viss bil du är intresserad av så ska jag hjälpa så gott det går. Hittar du en bil så lägg upp den här i allmänt som "Köpråd: Volvo 262 Bertoné -77" eller vad du nu vill ha...

Mvh

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Rubbster Rekondare
4 maj 2011 · 236 Inlägg

Dieselsmurfen skrev:
Bilskojare finns det 13 på dussinet i de flesta större städer. Jag har jobbat som bilhandlare själv och det var då ingen dans på rosor... Sålt Nya och beg. bilar på en stor och seriös firma samt en mindre och helt sjukt oseriös... Där var jag inte länge!

Fråga om det är något mer specifikt eller en viss bil du är intresserad av så ska jag hjälpa så gott det går. Hittar du en bil så lägg upp den här i allmänt som "Köpråd: Volvo 262 Bertoné -77" eller vad du nu vill ha...

Mvh
Alexander

Hade tänkt köpa bil hos "Bergens bil" i tvååker.. många säger han inte e å lita på..

95% av sveriges kvinnor har ett bra sexliv.. resten hinner jag inte med!
RD_87 Skrotsamlare
4 maj 2011 · 4 031 Inlägg

Se upp för: Flaggspel, ryggdunkar, vitlöksdoft, pullovers & flottigt hår wink
Skämt åsido, kolla upp att bilen verkligen är registrerad på firman och googla firmanamnet. Om dom har haft mycket konstigheter så lär det dyka upp någon fourmtråd eller liknande.

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Dalkarl
2 april 2012 · 27 Inlägg

www.bilskojarbloggen.blogspot.com

Senast redigerat av Dalkarl (2 april 2012)

Chevrolet 2500 4x4 1994 6,5 td
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang