Aftonbladet kan inget om bilar!

Muttley
2 april 2012 ·

Andromeda skrev:

nixon89 skrev:
Jag bara älskar att gå in och läsa kommetarerna om artiklarna:-)  finns en hel del roligt att skåda där:-D

Synd att man numer tvingas identifiera sig för Aftonbladets åsiktsregistrering för att uttrycka sin åsikt i det demokratiska Sverige. Säger man vad man tycker på helt rimliga grunder i vissa känsliga frågor får man väl räkna med en yxa i dörren, det ska väl vara så kanske...

De var mycket pga att kommentarerna var rätt så jävliga mot vissa individer. Helt ok i den synpunkten.

trubbelturbo
2 april 2012 · 1 460 Inlägg

Har ni sett motorsport-nyheterna nån gång? Ärligt talat så tror jag aldrig jag sett någon artikel där där det inte är antingen felaktiga fakta eller rena påhitt... roll

Offensiv inkompetens är bästa försvar.
PerfectionR Japanese Engineering
2 april 2012 · 690 Inlägg

trubbelturbo skrev:
Har ni sett motorsport-nyheterna nån gång? Ärligt talat så tror jag aldrig jag sett någon artikel där där det inte är antingen felaktiga fakta eller rena påhitt... roll

hahaha sant wink

Jag läser PlanetF1 och Bilsport för motorsport nu men innan...

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti
Phaetoon
3 april 2012 · 8 156 Inlägg

Marticus skrev:

Phaetoon skrev:

Marticus skrev:
Är ni förvånade? Jag är förvånad att det inte verkar vara någon som helst granskningsprocess på artiklarna innan dem skickas ut till omvärlden, känns som skribenterna har en "snabb-postning"s knapp. tänker då även på stavfel, konstiga formuleringar osv och inte bara rena faktafel.

SvD postar halvfärdiga artiklar med väldigt konstiga rubriker under natten och ändrar artiklarna och rubrikerna tidigt på morgonen.

varför gör dem så? för att visa att dem noterat nyheten och snart kommer med ett ordentligt inslag eller?

Kan vara en bugg som gör att dessa sidor postas på "nyhetsflashen" utan att artikeln egentligen har publicerats. Sen kan det bero på lata journalister som inte tror att folk läser SvD klockan 04 på natten.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
LillTobbe_
4 april 2012 · 21 Inlägg

Dom e inge vidare på & plasera ut reklam heller. Va ju inte så länge sedan en 10åring bliv knivhuggen. Då plasera dom reklam för köks knivar exakt under artikeln. Nog många som blir intresserade av att köpa dem smile

Phaetoon
4 april 2012 · 8 156 Inlägg

Så här kan rubrikerna under senaste nytt på SvD se ut så här på morgonen: "Debattguide 4/4@A 005 BRA 1"

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
matteeee Ingen himmel är så blå som min
4 april 2012 · 2 972 Inlägg

LillTobbe_ skrev:
Dom e inge vidare på & plasera ut reklam heller. Va ju inte så länge sedan en 10åring bliv knivhuggen. Då plasera dom reklam för köks knivar exakt under artikeln. Nog många som blir intresserade av att köpa dem smile

Autogenerate med matchning på ord i artikeln - inget konstigt men blir ofta fel... (BTW: placera med C )

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
LillTobbe_
4 april 2012 · 21 Inlägg

matteeee skrev:

LillTobbe_ skrev:
Dom e inge vidare på & plasera ut reklam heller. Va ju inte så länge sedan en 10åring bliv knivhuggen. Då plasera dom reklam för köks knivar exakt under artikeln. Nog många som blir intresserade av att köpa dem smile

Autogenerate med matchning på ord i artikeln - inget konstigt men blir ofta fel... (BTW: placera med C )

Haha nu ska vi inte vara så noga på morgon kvisten.

matteeee Ingen himmel är så blå som min
4 april 2012 · 2 972 Inlägg

LillTobbe_ skrev:

matteeee skrev:

LillTobbe_ skrev:
Dom e inge vidare på & plasera ut reklam heller. Va ju inte så länge sedan en 10åring bliv knivhuggen. Då plasera dom reklam för köks knivar exakt under artikeln. Nog många som blir intresserade av att köpa dem smile

Autogenerate med matchning på ord i artikeln - inget konstigt men blir ofta fel... (BTW: placera med C )

Haha nu ska vi inte vara så noga på morgon kvisten.

Hehe, när ska vi va noga då? (BTW: morgonkvisten - ett ord! wink )

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
LillTobbe_
4 april 2012 · 21 Inlägg

matteeee skrev:

LillTobbe_ skrev:

matteeee skrev:

Autogenerate med matchning på ord i artikeln - inget konstigt men blir ofta fel... (BTW: placera med C )

Haha nu ska vi inte vara så noga på morgon kvisten.

Hehe, när ska vi va noga då? (BTW: morgonkvisten - ett ord! wink )

haha, nu går jag & hämtar en kaffe.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang