Varning! Samuel karlsson bil ab i Lindesberg = oproffsiga!

TsHenke
4 april 2012 · 15 Inlägg

Hade reserverat en specifik audi a4 i måndags och sa att jag kunde komma upp tidigast på fredag (35 mil enkel resa). Ja det går bra den reserverar jag sa säljaren både i dag när jag pratade med honom och i måndags. Jag ordnade barnvakt, skaffade fram pengar och i dag blev jag uppringd av en annan säljare som sa att bilen tyvärr är såld. Fan va arg man blir! Har letat efter en sådan bil dagligen i 3 månader nu. madmadmadmadmad

Någon annan som har dålig erfarenhet av Samuel Karlssons bil i Lindesberg?

Nd4spd
t5-r micke
4 april 2012 · 301 Inlägg

köp min a4 då wink

!!!Det är inte farten som dödar, det är sättet du stannar på!!!
evilaudio
4 april 2012 · 16 195 Inlägg

Dock anser jag att den som kommer med pengar först får köpa bilen.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
FLindgren
4 april 2012 · 5 089 Inlägg

Cash is king.

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Jerk-R
4 april 2012 · 593 Inlägg

Är uppvuxen utanför Lindesberg och vet fler som blivit lurade där, vill inte ta upp de offentligt här men, riktigt jävla kasst bemötande från Samuel Karlsson Bil iaf, förstår inte hur såna firmor kan finnas kvar.....

//Jerker

Rquired Allmänt envis
4 april 2012 · 12 512 Inlägg

Jag kan förstå dem, det har garanterat hänt mer än en gång att en kund reserverar en bil men inte slår till. Däremot tycker jag att dom åtminstone bör höra av sig till dig innan dom låter nästa spekulant köpa bilen, ni kunde gjort en överenskommelse som gjort er båda nöjda. Till exempel något i stil med att du köper bilen på fredag om den är i uppgivet skick till exempel?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Camitz
4 april 2012 · 646 Inlägg

evilaudio skrev:
Dock anser jag att den som kommer med pengar först får köpa bilen.

Det är väl ändå ett hyfsat korkat uttalande då det är en bilfirma som den är reserverad hos. Hade det vart privat så hade det ju vart en annan femma.

Sen när är det ok att sälja utan att ringa och höra med kunden? Kan ju anse att det hör till gott bemötande om man vill ha ett rykte om sig som är värt att ha.'

Hade bilfirman ringt killen som nu var intresserad av bilen och talat om att det har nu kommit in en annan kund och förklarat läget så hade det nog gott att lösa.

Knappast ok sätt dom gjorde detta på

Muttley
4 april 2012 ·

Så kan de gå. Fick vi lägga ut skit på garaget om företag ?

MrbigMac
4 april 2012 · 393 Inlägg

sånt där borde fan alla få reda på! så ja de borde få läggas upp här !

Volvo 940 (1992)
Muttley
4 april 2012 ·

Nja, tycker jag ju inte.

MrbigMac
4 april 2012 · 393 Inlägg

tkr vi olika smile du kanske hade tyckt annorlunda om du själv blive drabbad.

Volvo 940 (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang