Inför: Införträff ELMIA 2012. kl 21:00 5/4 IKEA parkeringen A6

Duckster
3 april 2012 · 27 Inlägg

Hur blir vädret?
Är det kördugligt med sommardäck eller kommer det komma något som polisen tycker är vinter väglag?

BoostGuy
3 april 2012 · 953 Inlägg

Se lovande ut kallt men okey

TT-Avant
3 april 2012 · 6 851 Inlägg

ankan49 skrev:
Hur blir vädret?
Är det kördugligt med sommardäck eller kommer det komma något som polisen tycker är vinter väglag?

spelar det någon roll vad de tycker att det är för väglag? De kan inte göra ett skit, även om det så kommer 20cm snö! Bara man har lagliga däck (då menar jag monster djupet)

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Kenko
4 april 2012 · 264 Inlägg

verkar ju som de ska snöa å regna å krångla, måste byta till vinter däck igen för att ens ta mej dit!sad Men hur kommer de då bli med alla roliga nattliga grejjer?=S

Volvo V60 D3 "BSR-ifierad" (2011)
BoostGuy
4 april 2012 · 953 Inlägg

OBS Viktigt att alla lyssna nu vid 22 tiden släcker dom ner a6 och då flytta vi oss ner till solåsen där är det tänt.OBS

VIKTIGT

Rakker
5 april 2012 · 13 Inlägg

Ses där! smile

Andreas17
5 april 2012 · 68 Inlägg

Kenko skrev:
verkar ju som de ska snöa å regna å krångla, måste byta till vinter däck igen för att ens ta mej dit!sad Men hur kommer de då bli med alla roliga nattliga grejjer?=S

Känner samma sak. Polarens 9000 rasade kopplingen idag. Så det blir Xc70:n istället ner. Åker ner med Blaumes här på forumet och endel andra.

Har ju ingen lust att varken kasta om däck just nu när man krängde om i tisdags- eller åka på vintersulor där nere, för då kommer det ju förstås inte vara nåt vinterväglag bara för att.

Vi åker härfrån 10:00 imorgon. Så vi riskerar ju att hamna i skiten som det ser ut. hmm Lite jobbig situation, 4 hjulsdriften hjälper tyvärr inte vid inbromsning wink

Audi A4 "S-Line Quattro" (2008)
BoostGuy
6 april 2012 · 953 Inlägg

Träffen igår blev väldigt myckad då det kom väldigt många bilar och jag vart nöjd av det jag såg. det är så här de ska vara på träffarna. smile då blir de att planera nästa års inför elmia träff smile Vi kan låsa tråden nu.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang