Angående: Karavan till Elmia 2012 från skåne

old Bar-beroende
5 februari 2012 · 49 Inlägg

Det börjar närma sig påsk och Elmia. Vi från skåne får väl visa att vi finns och fixa en karavan eller liknande....
Vilka dagar vill ni köra??
Vilken dag blir vi flest??

Bara att komma med åsikter och förslag så får vi se vad som kan bli bäst...

streetdj
7 februari 2012 · 163 Inlägg

bmwclube46 m3 tillsammans med hbgsr kör runt 08.00 från malmö varje år
kommer upp mer info senare iår

lördagen 8 april

förra året

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=206792

Senast redigerat av streetdj (7 februari 2012)

Transporter89
7 februari 2012 · 957 Inlägg

Blir det så som det var föra året så är det värdelöst.Folk kör som in i helvete   det är karavan oh inte  gumball3000  man fick ligga fan i över200km/h för att hänga med visst  är det kul at köra fort men det ska fan finnas lite gränser väll om man ska nu kalla det för karavan

Ska ni göra et karavan upp dit säg til så ni e flera bilar så att folk inte tappar bort varanda  och massa jävla skit som har hänt föra gången . Jag och 3 kompisar till körde upp dit med i den karavan  och det gick så där  upp ti ljungby sen försvan alla  visa körde iväg de andra stanade  ett bra tag där osv  i slut endan  så var vi 3 st bilar som körde upp dit . Lite  råkigt kan man lungt säga men men   iafalll ni ska göra en sån gör det odentligt anas   blir de tara  skit av det

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
streetdj
7 februari 2012 · 163 Inlägg

du saknar kanske 200 hästar

Transporter89
8 februari 2012 · 957 Inlägg

streetdj skrev:
du saknar kanske 200 hästar

Jasså  på vilket set då?? Bilen går över 200 blås utan problem men tycker inte att det är så jävla kul att lika i den farten hela tiden  ner det är så många bilar och även ner man körde en vis sträcka upp dit så håll folk på och köra varanda av vägen specielt killen i en ljusblå bmw M3

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
streetdj
8 februari 2012 · 163 Inlägg

m3 vill köra med andra m3

rotex
8 februari 2012 · 40 Inlägg

elmia tidigt i år inte som förra året
hoppas bara att slippa vinterhjul

rotex
8 februari 2012 · 40 Inlägg

jag ska starta en karavan

gumball3000 karavan till elmia
vad tycks?

DjMes
11 februari 2012 · 622 Inlägg

Kul att någon vill ta tag i detta med en karavan, dock så är det inte så lätt som man tror!

Jag höll i det för 2år sedan och kan lova er, att ha koll på över 160 bilar är inte lätt. Så att ta inte vatten över huvudet och planera det ordentligt! Kan hjälpa till med tips ifall om ni behöver det.

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
rotex
11 februari 2012 · 40 Inlägg

DjMes skrev:
Kul att någon vill ta tag i detta med en karavan, dock så är det inte så lätt som man tror!

Jag höll i det för 2år sedan och kan lova er, att ha koll på över 160 bilar är inte lätt. Så att ta inte vatten över huvudet och planera det ordentligt! Kan hjälpa till med tips ifall om ni behöver det.

jag tycker du ska starta en karavan
kopiera uppgifterna och tiderna från mrschnitzer

DjMes
12 februari 2012 · 622 Inlägg

rotex skrev:

DjMes skrev:
Kul att någon vill ta tag i detta med en karavan, dock så är det inte så lätt som man tror!

Jag höll i det för 2år sedan och kan lova er, att ha koll på över 160 bilar är inte lätt. Så att ta inte vatten över huvudet och planera det ordentligt! Kan hjälpa till med tips ifall om ni behöver det.

jag tycker du ska starta en karavan
kopiera uppgifterna och tiderna från mrschnitzer

Jag och mrschnitzer höll karavanen då för två år sedan blev en succé. Detta året har jag inte
Möjlighet att hålla i en karavan då jag har en utställning/klubb monter inne på mässan och måste åka upp redan på torsdagen!
Men finns det ett annat sätt jag kan hjälpa till på så gör jag det gärna!

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Tubbex
12 februari 2012 · 1 517 Inlägg

Detta låter skoj!  jaså Djmes då får man komma besöka er! smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
DjMes
12 februari 2012 · 622 Inlägg

Tubbex skrev:
Detta låter skoj!  jaså Djmes då får man komma besöka er! smile

Du är Välkommen att komma och hälsa på där uppe, vi står med två bilar utställda samt en stor Klubb monter i A-Hallen!

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
memories
14 februari 2012 · 37 Inlägg

bara lägga upp tiderna så får folk hålla reda på sig själva inget problem'
ingen behöver åka i gumball fart

jag lägger upp en tråd så att folk kan börja planera sin PÅSK helg

Kram Martin

BMW M3 CAB (2002)
Smiiley
3 mars 2012 · 24 Inlägg

Gumball låter kul,
Förra året var det inge problem att hänga med karavanen, så fort gick det ju inte

Ford Mustang Cobra SVT Cab "TERMINATOR" (2003)
memories
3 mars 2012 · 37 Inlägg

detta är tråden till Elmia från Skåne

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=238342

BMW M3 CAB (2002)
Kungen-EssE
6 april 2012 · 993 Inlägg

Transporter89 skrev:

streetdj skrev:
du saknar kanske 200 hästar

Jasså  på vilket set då?? Bilen går över 200 blås utan problem men tycker inte att det är så jävla kul att lika i den farten hela tiden  ner det är så många bilar och även ner man körde en vis sträcka upp dit så håll folk på och köra varanda av vägen specielt killen i en ljusblå bmw M3

det var jag, m3 e46 cab, estoril blå

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Transporter89
6 april 2012 · 957 Inlägg

Kungen-EssE skrev:

Transporter89 skrev:

streetdj skrev:
du saknar kanske 200 hästar

Jasså  på vilket set då?? Bilen går över 200 blås utan problem men tycker inte att det är så jävla kul att lika i den farten hela tiden  ner det är så många bilar och även ner man körde en vis sträcka upp dit så håll folk på och köra varanda av vägen specielt killen i en ljusblå bmw M3

det var jag, m3 e46 cab, estoril blå

Hade  du  utlänska  regplåtar på den???  för den här jag pratar om hade det och killen körde lite väll  vilt  hit coh dit

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
rotex
6 april 2012 · 40 Inlägg

Kungen-EssE skrev:

Transporter89 skrev:

streetdj skrev:
du saknar kanske 200 hästar

Jasså  på vilket set då?? Bilen går över 200 blås utan problem men tycker inte att det är så jävla kul att lika i den farten hela tiden  ner det är så många bilar och även ner man körde en vis sträcka upp dit så håll folk på och köra varanda av vägen specielt killen i en ljusblå bmw M3

det var jag, m3 e46 cab, estoril blå

jo det var du, din polares M5 E60 som gick i 300, bra blås i den, hoppas lika bra iår

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang