Angående: Härlig samåkning / karavan till Elmia från GÖTEBORG - Samling kl. 16.00

LaDolceVita
30 mars 2012 · 5 Inlägg

Hej alla där ute!

Tänkte att det kunde vara skoj med en samåkning / karavan till Elmia (Jönköping). Vet att det finns en tråd för dom som vill åka tidigt på morgonen, men denna tråd gäller för oss som skippar mässan.

Denna karavan är för dig som åker upp dit för kvällens "efterfest", alltså inte för dig som vill besöka själva mässan. Utan för dig som vill vara med på allt det roliga som händer på kvällen wink

Plast & tid för samling
: Fredag 6 April alternativt Lördag 7 April. Samling kl. 16.00. Vi lämnar kl. 16.30, och beräknar vara framme runt 18-tiden. Platsen blir någon stor och välkänd parkering (återkommer med mer info här i tråden inom någon dag)

Skriv ned följande:

1. Vilken dag som passar dig bäst; antingen fredag, lördag eller både och? Så kör vi den dag som passar bäst för alla.

2. Skriv även med vilken bil du kommer med.

Kom igen nu big_smile låt oss bli många bilar som åker! Alltid kul med många läckra bilar i en trupp! Glöm inte kamerorna cool

Alla är självklart välkomna. Ju fler = desto roligare. När vi väl kommit fram så är det fritt fram att åka som man vill & göra vad man vill. Själv resan dit är kul med många härliga bilar smile

Jag börjar:

1. Båda dagar passar mig.
2. Aplinvit BMW e92 coupe 2008.
+ 14 andra via ett annat forum.

------------------------------------------------------------------------

Hittills anmälda:

LaDolceVita - Aplinvit BMW e92 coupe 2008.
BMW-318 - Granatröd/Pärleffekt Audi A4 B8 2008

Senast redigerat av LaDolceVita (5 april 2012)

AK-TUNING Four rings to rule them all
30 mars 2012 · 227 Inlägg

Äntligen något som passar mig!!

1. Spelar ingen roll egentligen
2. Granatröd/Pärleffekt Audi A4 B8 2008

Ser fram emot detta, mötesplats?

LaDolceVita
30 mars 2012 · 5 Inlägg

BMW-318 skrev:
Äntligen något som passar mig!!

1. Spelar ingen roll egentligen
2. Granatröd/Pärleffekt Audi A4 B8 2008

Ser fram emot detta, mötesplats?

Härligt! big_smile

Mötesplatsen kommer vi fram till. Tänkte Biltemas parkering men den är inte så smidig kl. 16.00.

Ni får gärna tipsa om plats.

Kom igen nu, många fler! smile

Jimmylainen
30 mars 2012 · 420 Inlägg

Kommer säkerligen inte bli något på den stora parkeringen som det blev förra året. Med tanke på hur folk svinade ner och betedde sig förra året hoppas jag verkligen inte det blir något.


Hoppas polisen blockerar samtliga infarter till de större parkeringarna.

LaDolceVita
30 mars 2012 · 5 Inlägg

Jimmylainen skrev:
Kommer säkerligen inte bli något på den stora parkeringen som det blev förra året. Med tanke på hur folk svinade ner och betedde sig förra året hoppas jag verkligen inte det blir något.


Hoppas polisen blockerar samtliga infarter till de större parkeringarna.

Var inte där förra året tyvärr, men "efterfest" sker på fler ställen än bara de större parkeringarna cool

Oavsett vilket, så är denna karavan/samåkning till för att åka upp tillsammans. Vad man sedan gör där uppe är upp till var och en smile

Du är välkommen att åka med big_smile

LaDolceVita
5 april 2012 · 5 Inlägg

BMW-318 skrev:
Äntligen något som passar mig!!

1. Spelar ingen roll egentligen
2. Granatröd/Pärleffekt Audi A4 B8 2008

Ser fram emot detta, mötesplats?

Har skickat dig ett PM !

Nu är allt klart. Tagga inför imorgon!

Vi blir totalt 14 + min pärla + din (om du kommer)... alltså 16 st. Kommer bli härligt detta big_smile

Senast redigerat av LaDolceVita (5 april 2012)

Busgrabb Rejsa ?
6 april 2012 · 2 959 Inlägg

LaDolceVita skrev:

BMW-318 skrev:
Äntligen något som passar mig!!

1. Spelar ingen roll egentligen
2. Granatröd/Pärleffekt Audi A4 B8 2008

Ser fram emot detta, mötesplats?

Har skickat dig ett PM !

Nu är allt klart. Tagga inför imorgon!

Vi blir totalt 14 + min pärla + din (om du kommer)... alltså 16 st. Kommer bli härligt detta big_smile

Var ska det mötas upp då?

Autotech
BMW 335D (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang