Krockade bilar till salu billigt

chrille_P924
23 februari 2007 · 67 Inlägg

Undrar om någon vet var man kan få tag i krockade bilar i Sverige från Utlandet spelar ingen roll bara de inte är en massa jävla jobb på bilarna !!

Porsche
CharlieW
23 februari 2007 · 227 Inlägg

hur mkt jobb får det vara då??

VVS:are Våga Vägra Saab ;)
Mangeman Mr.RoadRage
23 februari 2007 · 428 Inlägg

Intresse från Malmö finns oxå, gärna volvo eller renaulter! smile

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.
chrille_P924
23 februari 2007 · 67 Inlägg

Inte mer än 1 månads jobb har redan ett rent renoveringsprojekt som jag har men ska vara klar med i augusti funderade på om man kunde hitta en krockad bil som var billig och göra iordning för att ha sen

Porsche
Xuri One Man Clan
23 februari 2007 · 4 287 Inlägg

Mangeman skrev:
Intresse från Malmö finns oxå, gärna volvo eller renaulter! smile

Man sticker till kanske en lokal volvofirma som har plåtreperationer ..snackar med dom om vad som ska till skroten och tar eventuellt regnr och ringer ägaren och frågar om man får köpa den ?tongue

Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Volvo s40 (2001)
CharlieW
23 februari 2007 · 227 Inlägg

plåtslagarfirmor brukar ha en hel del bilar som blir utlösta men skadorna varierar ju en hel del...

VVS:are Våga Vägra Saab ;)
Mangeman Mr.RoadRage
23 februari 2007 · 428 Inlägg

Xuri skrev:

Mangeman skrev:
Intresse från Malmö finns oxå, gärna volvo eller renaulter! smile

Man sticker till kanske en lokal volvofirma som har plåtreperationer ..snackar med dom om vad som ska till skroten och tar eventuellt regnr och ringer ägaren och frågar om man får köpa den ?tongue

Jobbar redan som plåtnicklas på lokala volvofirman, och tro mig, det är inte helt enkelt att köpa så........
Så nu hoppas jag på nån nisse med typ enbart trafikförsäkring, som klantat sig i snö"kaoset" smile

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.
chrille_P924
23 februari 2007 · 67 Inlägg

Finns det ngn internet sida som man hittar krockade bilar på ???

Porsche
Mangeman Mr.RoadRage
23 februari 2007 · 428 Inlägg

chrille_P924 skrev:
Finns det ngn internet sida som man hittar krockade bilar på ???

Dom flesta försäkringsbolag har det, men det finns bara tillgång till deras sida av akturiserade plåtfirmor, men annars har www.mobile.de lite smällt skit, men med sanslösa priser tyvärr..........

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang