3157
Sök

Har lite tankar kring bakljus toning

196 Inlägg
10 oktober 2005
Trådstartare
Hej
Jag har tonat mina bakljus blinkers röda nu och det blev grymmt snyggt mot orginal. Men då har jag sett att det inte är lagligt mm. Men min pappa har en VW Caddy och den har svart tonade bak blinkers orginal det räknas väl också som toning om inte de är oranga som de måste vara? Sedan har jag sett massor med bilar som har tonat.

mvh Defuncta

Permanent Solutions to Common Problems!
http://www.hitman.us/main.html

BMW Power
2 362 Inlägg
10 oktober 2005
defuncta skrev:
Hej
Jag har tonat mina bakljus blinkers röda nu och det blev grymmt snyggt mot orginal. Men då har jag sett att det inte är lagligt mm. Men min pappa har en VW Caddy och den har svart tonade bak blinkers orginal det räknas väl också som toning om inte de är oranga som de måste vara? Sedan har jag sett massor med bilar som har tonat.

mvh Defuncta

Mina är proffstonade och har inte hört något klagomål när man har reflexerna under. fast vet inte riktigt. mvh

BMW, bogsering med wire :/

"A Johlsson"
302 Inlägg
10 oktober 2005
Är de tonade orginal och har godkända reflexer (alt reflexer som följer med fästa på rätt ställe) så är det inga problem. De brukar bli griniga om man tonar själv men håll lagren ganska tunna så att "rätt" färger skiner igenom så ska du nog klara dig, och som sagt, det går ju alltid att ta bort.

Sök