Ni är nog många som känner igen er i detta projekt, Skulle bara riva ur motorn för att se så
att allt var fräscht inför sommaren. (detta var 2 år sedan).
När jag ändå hade den isärplockad så kunde jag lika gärna köpa på mig lite småsaker för framtida projekt.
Så första som inhandlades var en liten bur, får bli halvbur till att börja med.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/178/177968/177968-a182a60ccfb70e12fda5a190206741f8_tn.jpg]()
Beklagar den dåliga bilden, dålig mobilkamera när bygget började

Nästa sak som sen skulle få sig en översyn var bromsarna som inte levde upp till mina förväntningar,
så fick bli brembo slitsade skivor fram o orginal bak så länge.
(Av någon anledning får jag tyvärr inte lägga upp bild på nya fina skivorna.)
När jag ändå höll på med bromsarna så kunde jag väl lika gärna satsa på ordentliga coilovers när jag ändå
var där o ändrade, fick bli lite snikvariant men gjorde en extrem skillnad.
Får se hur lågt man ska ställa in det sen.
Ungefär här är det som det börjar spåra ur, var inte riktigt planerat...Men polaren berättade att han hade
en kompressor från en Corrado G60 liggandes hemma. Så varför inte? så jäkla svårt ska det inte vara att få allt att fungera.
Nyrenoverad och nylackerad. Kommer bli fint när/om jag får ihop allt

Äntligen fått Gladern på plats, kommer bli att tillverka en del fästen själv, men i princip klart i skrivande stund.
Blir en jäkla skillnad i storlek på motorn, men kommer bli riktigt snyggt.
Klaga inte på att allt inte är målat, har bara lagt tid på de delar som jag ändå hade isär. Tanken är att jag ska få allt att fungera och få den att starta. Sen blir det rivning av allt till vintern.
Alla busningar i framvagn och bakvagn bytta mot nytt, alla busningar till motorn bli helsvetsat till en början.

Framvagnsbryggan blästrad och lackerad, allt renoverad.
Sådär nu är motorn provmonterad i bilen, kommer bli lite småtajt att få till det med intercoler rören. Men det ska nog allt gå

Så nu ska jag iallafall ta upp byggandet o förhoppningsvis få ut den på en provkörning i sommar.