För att fortsätta på delen om sömskinn som blev avbruten i sommras av någon anledning
För er alla som vill ha ett bra sömskinn som håller länge utan blir sten hårt o äkligt så ska ni så klart ha ett äkta skinn dom är rätt svåra o få tag i dag o vissa vill inte använda det pga att det är djur skinn, Men hur knäppt det en låter så är det det bästa har ett som använder enu i dag det är säkert lätt över 20 år o håller jätte bra o suger vatten jätte bra från bilen så gick o köpte ett nytt skinn bara för att testa hur det var men blev chockad av hur dåligt dom nya fake skinnen var dom sög inte alls lika bra som orginalet.
så för att skriva snabbt till er alla bil användare om ni har tvätta bilen o vill ha den torr fort så rekomenderar jag detta
en ny produkt som bör finnas på ex Micro ser ut som en fönster skrapa med böjda kanter jätte bra får man bilen hyffsat torr o slipper ringer från vatten o sedan tar man bara resten med ett äkta sömskinn. så blir det riktigt roligt o tvätta bilen.
om ni har frågor eller undrar något så är det bara o maila mig så svarar jag på allt jag vet angående bil vård.
o en sak till skriva inte o klaga på att jag skiver sömskinn i stället för semskinn.
en ny produkt som bör finnas på ex Micro ser ut som en fönster skrapa med böjda kanter jätte bra får man bilen hyffsat torr o slipper ringer från vatten o sedan tar man bara resten med ett äkta sömskinn. så blir det riktigt roligt o tvätta bilen.
Roligt? Jag föredrar visserligen att köra bilen, tvätta har man lillebror till och han får väl använda det han vill, ganska kul att se honom slita...
Tänk då när lillebror går loss och tar min bil och hans egen under en förmiddag... Kul att se när han sliter! Inte så mycket på min nu när den står under skynke i garaget och väntar på en köpare, men ändå... Han är sjukligt ordentligt! När en skulle komma och titta på den klockan 12 så var han ute och polerade inredning från 12 - 3 på natten, sen på morgonen vid 9-tiden så var han igång och tvättade den och polerade! Han hade precis dammsugt hela när jag kom vid 11-tiden! Och han är nästan värre med sin egen (Fuckface)