2271
Sök

Intressekoll garage i Höganäs (Helsingborg)

Saabmeck
233 Inlägg
18 april 2012
Trådstartare
Tjena!

Tänkte göra en liten intressekoll om det finns någon/några som är sugna på att ha garage i höganäs (2,5 mil från Helsingborg)!

Det är som såhär att som det är nu så delar jag en stor lagerlokal med ett byggföretag, men företaget ska flytta och därav inte ha kvar lagret. Jag vill däremot vara kvar så därför söker jag nu 2-3 st som är intresserade av att dela denna lokalen.

Lokalen i fråga vet jag inte hur stor den är i Kvm men den är tillräckligt stor så att iallafall 3-4 personer ska få plats med bil(ar) verktygsbänk, verktyg osv osv. Den ligger i ett väldigt attraktivt område i centrala höganäs, nära till det mesta (bussar, affärer osv.). Där finns El och värme i lokalen men tyvärr ingen brunn osv, så alla vätskor som ska tappas ut ur bilar måste fångas upp. Lokalen är skyddad av staket + grind med kodlås så att allt är säkert och fint. Lokalen är byggd 2008.

Priset nu då? Jo hyran ligger på 2000 kr/månad och lokalen kommer att stå på mig så det är till mig ni betalar hyra.
Så ifall vi blir 4 pers så 500kr/person/månad, helt överkomligt om ni frågar mig. Blir vi bara 3 i lokalen så blir hyran på 670kr/månad.

Så hör av er här eller skriv ett Pm om ni är intresserade.
Bilder kommer upp om intresse finns.

Mvh/ christian

"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge

229 Inlägg
18 april 2012
Jag och en polare kan nog va intresserade, ska höra med honom smile
Senast redigerat av Frallam (18 april 2012)

Saabmeck
233 Inlägg
18 april 2012
Trådstartare
gör så! smile

35 Inlägg
2 maj 2012
Hade nog varit intresserad! Hör av dig på min telefon eller FB smile

/ Ludde

Saabmeck
233 Inlägg
2 maj 2012
Trådstartare
Det blev inget.. hmm Han som äger allt va fittig..

Sök