4155
Sök

Biltemas bromsrörs skarvar

1 Inlägg
3 maj 2012
Trådstartare
tjena undrar om nån vet om man ska ta bort den dära konade biten som finns med i biltemas skarvar eller  kona på själva bromsröret eller bara ha ett okonat rör å sticka in dära ? har provat att ha okonat rör dära men de sitter ju så löst så de går ju att dra ut om man vill. så är den nån som har erfarenhet av biltemas bromsrörs skarvar så är jag tacksam för svar

16 197 Inlägg
3 maj 2012
Deltidarn skrev:
tjena undrar om nån vet om man ska ta bort den dära konade biten som finns med i biltemas skarvar eller  kona på själva bromsröret eller bara ha ett okonat rör å sticka in dära ? har provat att ha okonat rör dära men de sitter ju så löst så de går ju att dra ut om man vill. så är den nån som har erfarenhet av biltemas bromsrörs skarvar så är jag tacksam för svar

självklart så måste man kona änden på röret.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Drive It Like You Hate It
335 Inlägg
3 maj 2012
Nej man måste inte kona röret, finns en skarvnippel med klämhylsor, funkar kanon...

evilaudio skrev:
Deltidarn skrev:

självklart så måste man kona änden på röret.

___ Life´s A Bitch Then You Die ____

Drive It Like You Hate It
335 Inlägg

Sök