Byta in min bil trots buckla på dörren?

Evildan
4 maj 2012 ·

Åk till handlaren och byt in den som den är, du kommer med stor säkerhet inte tjäna något ekonomiskt på att fixa till dörren och färddatorn samt de andra småfelen.

30-35 tycker jag låter som ett rätt vettigt inbytespris, sen beror det förstås på vad du får betala för A4, kostar den närmare 200k gör du en dålig affär då det i dalarna begärs 165k för de bägge privatägda A4 q avant ute på blocket.

http://www.blocket.se/dalarna?q=audi+a4 … &md=th

Senast redigerat av Evildan (4 maj 2012)

Niklas1987 NO
4 maj 2012 · 2 182 Inlägg

internetheroxD skrev:

Niklas1987 skrev:
Ha, brorsan bytte in sin V40, buckla höge bak vid ljuset, buckla höger framdörr, repor längst hela bilen, inte servad sen gud vet när. Han fick 15 000:- i inbyte. Å då gjorde handlaren iordning fel på bilen brorsan köpte för ungefär den summan tongue

V40in var även rostig som fan tongue

Vet inte vad en V40 kostar, gjorde han en stor förlust?

Den V40 in var inte värd ett skit, så brorsan gjorde en bra affär smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
internetheroxD
4 maj 2012 · 18 Inlägg

Evildan skrev:
Åk till handlaren och byt in den som den är, du kommer med stor säkerhet inte tjäna något ekonomiskt på att fixa till dörren och färddatorn samt de andra småfelen.

30-35 tycker jag låter som ett rätt vettigt inbytespris, sen beror det förstås på vad du får betala för A4, kostar den närmare 200k gör du en dålig affär då det i dalarna begärs 165k för de bägge privatägda A4 q avant ute på blocket.

http://www.blocket.se/dalarna?q=audi+a4 … &md=th

Tjenare, den jag kollar på nu kostar 189k.
Jag ska inte ha en avant och ska inte ha en quattro.
Det jag är ute efter är en fin A4 1,8TFSI med bang & Olufsen högtalarna och lite annat smått, finns väldigt få intressanta med B&O ljudsystemet tycker jag.

Evildan
5 maj 2012 ·

internetheroxD skrev:

Evildan skrev:
Åk till handlaren och byt in den som den är, du kommer med stor säkerhet inte tjäna något ekonomiskt på att fixa till dörren och färddatorn samt de andra småfelen.

30-35 tycker jag låter som ett rätt vettigt inbytespris, sen beror det förstås på vad du får betala för A4, kostar den närmare 200k gör du en dålig affär då det i dalarna begärs 165k för de bägge privatägda A4 q avant ute på blocket.

http://www.blocket.se/dalarna?q=audi+a4 … &md=th

Tjenare, den jag kollar på nu kostar 189k.
Jag ska inte ha en avant och ska inte ha en quattro.
Det jag är ute efter är en fin A4 1,8TFSI med bang & Olufsen högtalarna och lite annat smått, finns väldigt få intressanta med B&O ljudsystemet tycker jag.

Du skriver i första inlägget att du ska köpa en A4 2.0TDi -08

189k låter ruskigt dyrt.
En Avant med q står högre än en sedan och -08 avanter finns för begärda 130k.
Nu vet jag att du inte vill ha kombi eller quattro men gör jämnförelsen i rent pengamässigt syfte, blir en hel del pengar kvar att bygga ljud för smile
Fast det är klart, vill man ha ngt specifikt på begmarknaden kan det få kosta när man bestämt sig.
lycka till med bilköpet.

JaggaChafen Tesla Senior Technician
5 maj 2012 · 2 307 Inlägg

Borde ju bli ett avdrag på innbytes priset på 15-20.000 Nytt instrument e ju inte gratis å även om en dörr kostar 2000 Så lackar eller monterar den inte sig själv.

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang