2834
Sök

chansen att överleva en Fruktansvärd crasch

2 594 Inlägg
2 mars 2007
Trådstartare

1 297 Inlägg
2 mars 2007
den är ju uppkapad av räddningstjänsten big_smile
min lillebrors polare körde in i en stillastående bil i 120km/h och flög ner i diket 20 meter bort. 3 killar i bilen och alla klarade sig utan skador.. helt sjukt

349 Inlägg
2 mars 2007
en arbetspolare körde av vägen i 160km/h voltade 5 varv! han låg i respirator eller vad det heter i 5 veckor när han vaknade kunde han inte gå prata eller rita ingenting kunde han! han fick börja om på barnstadiet!! nu 8 år senare kan han gå prata jobba osv..
men motoriken kommer alldrig tilbaka helt!!! ps använd bälte för det gjorde inte han
Senast redigerat av tommie87 (2 mars 2007)

AT Däck
501 Inlägg
2 mars 2007
jag åkte emd en kompis i en golf g60 han tappade kotrollen 120 km/h rakt in i en lyktstolpe som vi klippte helt o bilen fortsatte rakt in i en stenmur ¨vi båda klarade oss utan nån skada alls jag var lite öm i nacken sen men det var allt sån jävla tur vi hade ... man ska ta det lungt i trafiken jag hade nån däruppe vaktade över mej o min kompis annars hade det vart kört ... brukade allri ta på mej bälte innan men just den gången så var det nåt som sa i mitt huvud på med bältet ... så alla ta det lungt i trafiken man har bara ett liv,,
Senast redigerat av Aldin (2 mars 2007)

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se

bullsmugglare
190 Inlägg
2 mars 2007
dom säger ju att det är tack vare att bilarna är så säkra som fler överlever, det stämmer nog.
men det där var nog fan ren o skär jävla tur...

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"

264 Inlägg
2 mars 2007
trodde nästan att de va två bilar tongue

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.

DFFL
9 020 Inlägg
2 mars 2007
Strumpan skrev:
den är ju uppkapad av räddningstjänsten big_smile

Står tydligt av trådskaparen i det andra forumet att räddningstjänsten inte kapade den...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Rörpulare
1 453 Inlägg
2 mars 2007
Vafan nyckel e ju i bara att tuta och köra wink nee men jävla tur att man klarar sig ur en sådan crash asså...

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
2 mars 2007
herregud vilken tur säger ajg bara

Slav
1 454 Inlägg
2 mars 2007
hmm kan nog behövas en polering eller 2 innan den rullar igen. nej skämt åt sido. sinnes sjuk tur om man klarar en sådan krash.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
2 mars 2007
Vissa har ju änglavakt.

Står i ett inlägg att han själv kröp ur bilen efter olyckan, helt otroligt att han överlevde om man tittar på bilen...

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
2 mars 2007
tur att han inte hade passagerare!?

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

2 594 Inlägg
2 mars 2007
Trådstartare
John87 skrev:
Vissa har ju änglavakt.

Står i ett inlägg att han själv kröp ur bilen efter olyckan, helt otroligt att han överlevde om man tittar på bilen...

det är han som står brevi polisen i gråa skjortan me blodigt finger

835 Inlägg
2 mars 2007
Ja, förstå o krypa ur det vraket o titta tillbaks på de som e kvar smile då ska man nog köpa en triss eller motsvarande!

320 Inlägg
4 mars 2007
ofyfan!

det har gått fort ?

Bacon
162 Inlägg
4 mars 2007
har rulat med bil med och utan bur i dom här farterna. 2 olika tilfellen jävligt otekt vill inte göra det igen men mer otekt med bur då bilen blir helt stum stutsar mer och tar aldrig slut..... folkrace och rallycross åkare. ps vere en vad jag gjort var jävligt glad att du lever ds

Ha de Bacon

Bacon
162 Inlägg
4 mars 2007
sory att jag skriver igen

jag jorde dom grejer jag swkrev i 160 km men du hade mer

glad att du levewr  jo is the man

Ha de Bacon

Svetsare
1 222 Inlägg
4 mars 2007
mitt förre ex fick kö min bil vi kom upp i 150 sen vart de svart då tog 3-varv enligt bonden som såg allt(inge fegs snöre) men allt som blev va ett jack i tummen iaf för min del.. Hon va bara sur & skrek att de int va hennes fel.. Hallå vem körde???

(Bara fantasin sätter gränserna)

Sök