3220
Sök

Lyckstolpe mitt på parkeringen

157 Inlägg
2 mars 2007
Trådstartare
Var i Eskilstuna för någon vecka sedan och skulle införskaffa lite delar till brorsans moppe. När vi kommer dit står en kille och tomgångskör i någon minut utanför Yamaha butiken med en mazda, tror det var en 626:a.

Vi hinner fram till butiks-dörren och jag greppar handtaget när han rivstartar bakåt ut mot gatan från parkeringen (Backar) och det tar inte lång stund innan det hörs en hög smäll och lite skrammel... Han hade backat in i en lyckstolpe placerad mitt i parkeringen. Lite kul att se faktiskt men inte så fina skador. Ingen billig repareration så att säga.

Lyckstolpen hade vikt sig och lutade över gatan... Killen kliver ur bilen och kollar skadan på bilen - sen kör han iväg som om inget hade hänt big_smile

Kände ett inre behov utav att berätta detta smile
Lite skvaller om vad som händer i trafiken...
MvH

Arbetssökande lokförare
170 Inlägg
2 mars 2007
Duktig idiot, undrar ju om han tror att backspeglarna e till för att fixa till frisyren tongue

To get old and wise, you have to be young and stupid!!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
2 mars 2007
Hahah!
Utanför mina föräldrars jobb har dom kört som idioter förut (in till jet macken i sandviken) och nu har dom satt upp en mittstolpe på infarten där, och en gång så var det en kille som körde RÄTT in i den, så han tappade reg-skylten, men han körde fram och började tanka så fick tjejen gå tillbaks och hämta skylten haha lol Och det vara bara EN av alla krockar där sen dom satt upp skylten i för någon månad sen big_smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Sleeper
3 084 Inlägg
2 mars 2007
öhh... den lyktstolpen är väl statens egendom borde han inte kunna åka på smitning för sånt också =P?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

157 Inlägg
3 mars 2007
Trådstartare
Sushikocken skrev:
öhh... den lyktstolpen är väl statens egendom borde han inte kunna åka på smitning för sånt också =P?

Det brydde han sig nog inte om... Eller vad vet jag smile Kanske godhjärtad - ringde till kommunen lite senare sen och berättade om det hela. ^^ *not probably*

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
4 mars 2007
finns en parkering i gbg där lyckstolparna står väldigt olämpligt nästan så man kör in i dom när man kör rakt fram big_smile

Sök