6427
Sök

Var hittar jag en BRA fm sändare med usb??

7 606 Inlägg
20 juni 2012
Trådstartare
jag har kikat lite på nätet efter en fm sändare med usb till bilen,

MEN de jag sett än så länge verkar ganska beigea, så jag undrar om någon vet var jag hittar en fin??

obs jag ska ha den i en Gammal Granada med orginalbandare, för nostaligins skull

2 763 Inlägg
20 juni 2012
Köp kasetteadapter istället, funkar bra och kanske även bättre än FM-sändare! smile

Volvo - For Life

7 606 Inlägg
20 juni 2012
Trådstartare
hittar inget för usb,, har ingen mp3 eller ipod iof letat dåligt,, men ett allternativ OM det finns för usb smile
Senast redigerat av granadadr (20 juni 2012)

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
20 juni 2012
BOLIN_ skrev:
Köp kasetteadapter istället, funkar bra och kanske även bättre än FM-sändare! smile

Min personliga erfarenhet av kassettadapter är att det nog inte kan bli mycket sämre än så. hmm

Klart bättre ljudkvalité i en FM-sändare.

2 763 Inlägg
20 juni 2012
Bebben skrev:
BOLIN_ skrev:

Min personliga erfarenhet av kassettadapter är att det nog inte kan bli mycket sämre än så. hmm

Okej yikes Kör med kasetteadapter i min XC och tycker att det funkar helt okej! smile

Volvo - For Life

GM B-Body Nörd
370 Inlägg
20 juni 2012
Jag köpte en på teknikmagasinte till buicken då den bara har kassetspelare. Den heter iZound FM-sändare FMT-350. Jag hade inga större förväntningar på den men jag blev riktigt överraskad av den.

CHEVROLET, a high quality product from General Motors
Pioneer CDJ 2000 nexus + DJM 2000 nexus + RMX 500 + HDJ 2000 W + S-DJ08

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
20 juni 2012
BOLIN_ skrev:
Bebben skrev:
BOLIN_ skrev:

Okej yikes Kör med kasetteadapter i min XC och tycker att det funkar helt okej! smile

Det beror på vart man ställer kraven... wink

2 763 Inlägg
20 juni 2012
theBIGburner skrev:
Jag köpte en på teknikmagasinte till buicken då den bara har kassetspelare. Den heter iZound FM-sändare FMT-350. Jag hade inga större förväntningar på den men jag blev riktigt överraskad av den.

Har också den från Teknikmagasinet smile

Volvo - For Life

2 763 Inlägg
20 juni 2012
Bebben skrev:
BOLIN_ skrev:
Bebben skrev:

Det beror på vart man ställer kraven... wink

Min låter då bra tills jag vrider upp på högre volymer men det gillar jag inte så för mig passar den smile

Volvo - For Life

166 Inlägg
20 juni 2012
theBIGburner skrev:

Använder den med. Den fungerar långt över förväntan. Rekommenderas.

Hard work has a future payoff. Laziness pays off now

Sök