Volvo s60 t5 "6 växlad manuel låda" 05 och upåt, vanliga fel?

Dodge90dart
5 juli 2012 · 48 Inlägg

Hej

Tänkte bara höra om det finns några valiga fel på Volvo s60 t5 "6 växlad manuel låda" 05 och upåt.
problem med motorer?
problem med växelåda?

Mange_GVe
5 juli 2012 · 338 Inlägg

Ska tydligen vara en jävligt bra modell grymt bra motor och växelåda som håller för mkt effekt! smile
De går grymt bra redan med steg 1 programvara som i min, helt annat än de äldre t5orna är ju i stort sett samma motor och växelåda som i en s60R i t5orna från 05-08.

Senast redigerat av Mange_GVe (6 juli 2012)

Volvo XC90 D5 Inscription "Rugged Luxery" (2016)
Dodge90dart
6 juli 2012 · 48 Inlägg

Har du haft nåt strul med din?
hur långt har den gått?
har letat lite och jag hittar inte nåt dåligt med just 05 och upåt. mer än när jag letade efter en R så var det växelådsras på 3-4.ans växel, därav jag undrade lite om det är vanligt på t5.orna med(6 växlad manuel låda)?

Dodge90dart
6 juli 2012 · 48 Inlägg

Mange_GVe skrev:
Ska tydligen vara en jävligt bra modell grymt bra motor och växelåda som håller för mkt effekt! smile
De går grymt bra redan med steg 1 programvara som i min, helt annat än de äldre t5orna är ju i stort sett samma motor och växelåda som i en s60R i t5orna från 05-08.

Har du haft nåt strul med din?
hur långt har den gått?
har letat lite och jag hittar inte nåt dåligt med just 05 och upåt. mer än när jag letade efter en R så var det växelådsras på 3-4.ans växel, därav jag undrade lite om det är vanligt på t5.orna med(6 växlad manuel låda)?

A-Dahlgren Dahlgren
6 juli 2012 · 450 Inlägg

En av de bästa motorerna volvo har gjort! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang