3441
Sök

Importerad Mazda 323, något att ha?

407 Inlägg
8 mars 2007
Trådstartare
http://www.blocket.se/vi/11085875.htm?ca=20_s

Vad säger ni om bilen? Nyligen reggad så verkar bara vara en kille som bara tagit in den och som vill sälja den för att tjäna lite stålar. Ser helt okej ut enligt mig även om det är en snål version på motorn för min smak. Ser liten ut också men den väger en hel del…

Givetvis ska jag kontakta köparen för att fråga om service och liknande och om han har dokumentation om jag visar vidare intresse. Tyckte dock det kunde vara trevligt med era spekulativa åsikter om bilen? Inte hittat någon liknande 323:a utseendemässigt heller kring det årtalet, fast står "Special" under modellförteckningen så antar att det är någon special utgåva?

Behövs ju göras en del med bilen för att få den snyggare men den ser väldigt fräsch ut för de pengarna. Nu kan man dock bedra sig på den fronten när drivlinan testas men interiört och exteriört ser den fin ut. För övrigt är växelspaken gigantiskt lång och ful..... 

/ Locos

Large Cap
1 816 Inlägg
8 mars 2007
Tycker den var snygg!smile

Allfixare
1 475 Inlägg
8 mars 2007
ser ut som en helt vanlig 323f från 99. förutom en frontläpp, sänkning, å fälgar. den va i ett normalt prisläge tycker jag. inte nå spec pris.
Senast redigerat av fish (8 mars 2007)

Sök