Ny app från Transportstyrelsen för bl.a. ägarbyte! Någon som testat än?

Brådhis * Voff voff *
13 juli 2012 · 10 244 Inlägg

Någon som testat?

http://www.transportstyrelsen.se/sv/Om- … na-fordon/

Grymt bra att man nu slipper skicka in ägarbytet med posten, utan istället kan lösa det snabbt och enkelt på plats så att säga.

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
tobbe456
13 juli 2012 · 335 Inlägg

Jodå, haft den i någon månad, endast för att se skatt osv på andras bilar, den är grymt mycket snabbare än internet, och gratis! Ägaruppgifter (privata) betalar man fortfarande 3kr för dock wink Så lätt värt att tanka ner!

Volvo C30 T5 "Momentum" (2007)
Sleeper
14 juli 2012 · 73 Inlägg

Jag har den också men har inte gjort nått ägarbyte på den än. Dock grymt smidigt som föregående skribent skrev. Mycket bra app!

RoTe
14 juli 2012 · 54 Inlägg

Kanon att man slipper fylla i kontrollkoden på sex siffror. Mindre kanon att det var femtioelva knapptryck för att få info om vad för motor och motoreffekt en bil har.

Kollan
14 juli 2012 · 618 Inlägg

RoTe skrev:
Kanon att man slipper fylla i kontrollkoden på sex siffror. Mindre kanon att det var femtioelva knapptryck för att få info om vad för motor och motoreffekt en bil har.

använd "fordonskoll" för att kolla upp fordon istället mycket enklare.. Fast där behöver du skriva in de sex siffrorna.

Kalaspinglan
14 juli 2012 · 697 Inlägg

Den är kanon, kompisen har använt den 2 ggr och det funkar super smile

Audi 80 V6 2,8 "S2 Replikan" (1992)
Skoda Octavia 5E "Kollegan" (2015)
epic_mazur
14 juli 2012 · 274 Inlägg

Den funkar asbra smile

RoTe
14 juli 2012 · 54 Inlägg

Kollan skrev:

RoTe skrev:
Kanon att man slipper fylla i kontrollkoden på sex siffror. Mindre kanon att det var femtioelva knapptryck för att få info om vad för motor och motoreffekt en bil har.

använd "fordonskoll" för att kolla upp fordon istället mycket enklare.. Fast där behöver du skriva in de sex siffrorna.

Jag använder Kolla Regnumret och den fungerar bra, förutom att man måste fylla i kontrollkoden då.

TheMPG
14 juli 2012 · 141 Inlägg

Provat, och den fungerar kanon. Ägarbytet går oftast igenom direkt. Skönt att slippa stå som ägare på en bil i ett par dagar när man har sålt den

Jag fixar din A/C, skicka PM
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang