Ny inflyttad biltokig söker nya vänner i trakterna"

TintinZ
11 juli 2012 · 50 Inlägg

"Hej, är nyinflyttad i här i lilla Töre som ligger utanför kalix här i Norrland. Är intresserad av att träffa nya vänner här uppe i trakterna då man har bott här i knappt en månad. Är även intresserad av att veta vart det sker bilträffar här runt om, som man kan åka till för att även där träffa nya vänner.

Så ta gärna kontakt med mig med mig Norrlandsbor !   

Hälsningar // Tintin

De dårskaper man ångrar mest i sitt liv är de man inte begick när man hade tillfälle. va en yesman=P
Toyota BB (2005)
Toyota GR86 (2022)
Isaksson5 Ungdoms Räser
11 juli 2012 · 425 Inlägg

Välkommen till norrland! smile
Här dricker vi norrlandsguld och sladdar med 240,alternativt dieselmerca.
Nej. nu skämtar jag.
Kanske är en bra bit att åka, men i kyrkbyn i Luleå så är det varje onsdag kl 18/19 träff för att visa upp sin bil, kolla på bilar och allmänt prata om allt!

"StreetMeetNorth" anordnar en träff som du kan läsa mer om här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=250058

TintinZ
11 juli 2012 · 50 Inlägg

Isaksson5 skrev:
Välkommen till norrland! smile
Här dricker vi norrlandsguld och sladdar med 240,alternativt dieselmerca.
Nej. nu skämtar jag.
Kanske är en bra bit att åka, men i kyrkbyn i Luleå så är det varje onsdag kl 18/19 träff för att visa upp sin bil, kolla på bilar och allmänt prata om allt!

"StreetMeetNorth" anordnar en träff som du kan läsa mer om här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=250058

Amen tackar =P
haha jag förståt att tyska bilar här uppe är ett plus!
då de är lite krig mellan Merca o Audi ^^

men tackar för informationen! får försöka ta mig ditt nån onsdag

De dårskaper man ångrar mest i sitt liv är de man inte begick när man hade tillfälle. va en yesman=P
Toyota GR86 (2022)
Toyota BB (2005)
Isaksson5 Ungdoms Räser
11 juli 2012 · 425 Inlägg

TintinZ skrev:

Isaksson5 skrev:
Välkommen till norrland! smile
Här dricker vi norrlandsguld och sladdar med 240,alternativt dieselmerca.
Nej. nu skämtar jag.
Kanske är en bra bit att åka, men i kyrkbyn i Luleå så är det varje onsdag kl 18/19 träff för att visa upp sin bil, kolla på bilar och allmänt prata om allt!

"StreetMeetNorth" anordnar en träff som du kan läsa mer om här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=250058

Amen tackar =P
haha jag förståt att tyska bilar här uppe är ett plus!
då de är lite krig mellan Merca o Audi ^^

men tackar för informationen! får försöka ta mig ditt nån onsdag

I Kalix är mercedes standard wink

Det borde du göra! smile Är ju inte "värsta öset" med dragrace, burnout osv. Massor med bilar och motorcyklar står uppradade för folket att kolla smile

Sen om du vill hitta på något i kalix är det bara varva vid rödljusen (om det finns i kalix?) så ploppar det upp en dieselknackare wink

TintinZ
11 juli 2012 · 50 Inlägg

Isaksson5 skrev:

TintinZ skrev:

Isaksson5 skrev:
Välkommen till norrland! smile
Här dricker vi norrlandsguld och sladdar med 240,alternativt dieselmerca.
Nej. nu skämtar jag.
Kanske är en bra bit att åka, men i kyrkbyn i Luleå så är det varje onsdag kl 18/19 träff för att visa upp sin bil, kolla på bilar och allmänt prata om allt!

"StreetMeetNorth" anordnar en träff som du kan läsa mer om här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=250058

Amen tackar =P
haha jag förståt att tyska bilar här uppe är ett plus!
då de är lite krig mellan Merca o Audi ^^

men tackar för informationen! får försöka ta mig ditt nån onsdag

I Kalix är mercedes standard wink

Det borde du göra! smile Är ju inte "värsta öset" med dragrace, burnout osv. Massor med bilar och motorcyklar står uppradade för folket att kolla smile

Sen om du vill hitta på något i kalix är det bara varva vid rödljusen (om det finns i kalix?) så ploppar det upp en dieselknackare wink

de låter trevligt wink inte som från mian hemam trakter där de är över 100 bilar som träffas varanan helg på saab^^

haha Kalix hummmmm jag venne va dom har där =O är inte i kalix på de viset XD

De dårskaper man ångrar mest i sitt liv är de man inte begick när man hade tillfälle. va en yesman=P
Toyota GR86 (2022)
Toyota BB (2005)
joakim89
12 juli 2012 · 1 265 Inlägg

14/7 är de haparanda cruising, lördagen efter är de här i övertorneå. bilutställning och cruising på kvällen.

te_wik Forummoderator
12 juli 2012 · 12 813 Inlägg

Nog börjar snart Audi ta över här i Kalix, när jag flyttade hit var det ett par-tre-fyra stycken som körde Audi men nu är det Audin överallt.

Rödljus finns inga, förutom vid tågspåret :-P

Välkommen till Norrland!



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
TintinZ
12 juli 2012 · 50 Inlägg

joakim89 skrev:
14/7 är de haparanda cruising, lördagen efter är de här i övertorneå. bilutställning och cruising på kvällen.

den i Haparanda viste jag smile men där i mot inte den andra smile

De dårskaper man ångrar mest i sitt liv är de man inte begick när man hade tillfälle. va en yesman=P
Toyota GR86 (2022)
Toyota BB (2005)
TintinZ
12 juli 2012 · 50 Inlägg

te_wik skrev:
Nog börjar snart Audi ta över här i Kalix, när jag flyttade hit var det ett par-tre-fyra stycken som körde Audi men nu är det Audin överallt.

Rödljus finns inga, förutom vid tågspåret :-P

Välkommen till Norrland!



Mvh Tommy

vilket tågspår ^^?

Audi är ijallfa finna bilar smile
amen tackar smile lite svårt o smälta in i Norrland bara folk håller sig enna undan =O

De dårskaper man ångrar mest i sitt liv är de man inte begick när man hade tillfälle. va en yesman=P
Toyota BB (2005)
Toyota GR86 (2022)
te_wik Forummoderator
12 juli 2012 · 12 813 Inlägg

TintinZ skrev:

te_wik skrev:
Nog börjar snart Audi ta över här i Kalix, när jag flyttade hit var det ett par-tre-fyra stycken som körde Audi men nu är det Audin överallt.

Rödljus finns inga, förutom vid tågspåret :-P

Välkommen till Norrland!



Mvh Tommy

vilket tågspår ^^?

Audi är ijallfa finna bilar smile
amen tackar smile lite svårt o smälta in i Norrland bara folk håller sig enna undan =O

Rälsövergången vid stenbäcken/djuptjärn, där är ju tom en bom, det är ena storstadsfasoner det. tongue

Jamen, tro inte att Norrlands guld reklamen är bara påhitt. tongue


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
TintinZ
12 juli 2012 · 50 Inlägg

te_wik skrev:

TintinZ skrev:

te_wik skrev:
Nog börjar snart Audi ta över här i Kalix, när jag flyttade hit var det ett par-tre-fyra stycken som körde Audi men nu är det Audin överallt.

Rödljus finns inga, förutom vid tågspåret :-P

Välkommen till Norrland!



Mvh Tommy

vilket tågspår ^^?

Audi är ijallfa finna bilar smile
amen tackar smile lite svårt o smälta in i Norrland bara folk håller sig enna undan =O

Rälsövergången vid stenbäcken/djuptjärn, där är ju tom en bom, det är ena storstadsfasoner det. tongue

Jamen, tro inte att Norrlands guld reklamen är bara påhitt. tongue


Mvh Tommy

ingen aning om vart de ligger XD

De dårskaper man ångrar mest i sitt liv är de man inte begick när man hade tillfälle. va en yesman=P
Toyota BB (2005)
Toyota GR86 (2022)
te_wik Forummoderator
12 juli 2012 · 12 813 Inlägg

Haha. I Kalix iaf tongue

Får man fråga hur man hittar till Töre av alla ställen?




Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
TintinZ
12 juli 2012 · 50 Inlägg

te_wik skrev:
Haha. I Kalix iaf tongue

Får man fråga hur man hittar till Töre av alla ställen?




Mvh Tommy

kommer ju då från uddevalla^^

men hamna i Töre av alla ställen pga släktingar ^^ så de blev väll enna lite därför så nu har man bot här i exsakt en  månad i dag här uppe ^^

De dårskaper man ångrar mest i sitt liv är de man inte begick när man hade tillfälle. va en yesman=P
Toyota BB (2005)
Toyota GR86 (2022)
te_wik Forummoderator
12 juli 2012 · 12 813 Inlägg

Aha okay! Jamen det löser sig, lite glest bland husen men ibland händer något här med.



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
TintinZ
13 juli 2012 · 50 Inlägg

te_wik skrev:
Aha okay! Jamen det löser sig, lite glest bland husen men ibland händer något här med.



Mvh Tommy

händer nog saker göre de tro jag allt! men i jallfal under denna tiden jag vart här kollar folk på en o undrar vart man kommer från för man inte har en dialekt som nån annan här uppe XD.... o så värkar dock också vara lite mer håll er undan här uppe =O kanske fått fel bild av dom >.< men så hare känts en så länge!!

sedan äre väl lite så också för man är ny! men som rubriken lyder skulle vara trevligt o försöka träffa folk o lära sig känna mm!!

MVH: Tintin

De dårskaper man ångrar mest i sitt liv är de man inte begick när man hade tillfälle. va en yesman=P
Toyota BB (2005)
Toyota GR86 (2022)
Isaksson5 Ungdoms Räser
13 juli 2012 · 425 Inlägg

TintinZ skrev:

te_wik skrev:
Aha okay! Jamen det löser sig, lite glest bland husen men ibland händer något här med.



Mvh Tommy

händer nog saker göre de tro jag allt! men i jallfal under denna tiden jag vart här kollar folk på en o undrar vart man kommer från för man inte har en dialekt som nån annan här uppe XD.... o så värkar dock också vara lite mer håll er undan här uppe =O kanske fått fel bild av dom >.< men så hare känts en så länge!!

sedan äre väl lite så också för man är ny! men som rubriken lyder skulle vara trevligt o försöka träffa folk o lära sig känna mm!!

MVH: Tintin

Så var det då man var nyflyttad till norrbotten. Bodde i tumba förut. Man blev ju retad för stockholmskan tongue

TintinZ
13 juli 2012 · 50 Inlägg

Isaksson5 skrev:

TintinZ skrev:

te_wik skrev:
Aha okay! Jamen det löser sig, lite glest bland husen men ibland händer något här med.



Mvh Tommy

händer nog saker göre de tro jag allt! men i jallfal under denna tiden jag vart här kollar folk på en o undrar vart man kommer från för man inte har en dialekt som nån annan här uppe XD.... o så värkar dock också vara lite mer håll er undan här uppe =O kanske fått fel bild av dom >.< men så hare känts en så länge!!

sedan äre väl lite så också för man är ny! men som rubriken lyder skulle vara trevligt o försöka träffa folk o lära sig känna mm!!

MVH: Tintin

Så var det då man var nyflyttad till norrbotten. Bodde i tumba förut. Man blev ju retad för stockholmskan tongue

de är la en då illa XD... man sak väl inte behöva va mobbad för hur man pratar eller nått >.< så länge man är trevlig så va fan tongue man har den dialekt man har o vara stolt över ;P man får ju endå visa vars man är i från ju ^^

vi är ju endå från samma land va fan ^^

De dårskaper man ångrar mest i sitt liv är de man inte begick när man hade tillfälle. va en yesman=P
Toyota BB (2005)
Toyota GR86 (2022)
ElTacoNacho
14 juli 2012 · 486 Inlägg

Jag kan inte låta bli att läsa era kommentarer med norrlandsdialekt i huvudet, låter ju så skönt big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang